תיעוד: הרב דב קוק בא למקום החיפושים בכנרת

בכנרת נמשכים החיפושים אחר טל קדושים, לוחם מג"ב בן 21 מפוריה עילית, שנפגע בתאונת שיט בחול המועד פסח ונעלם • צפו במקובל רבי דב קוק במקום החיפושים (חרדים)

שאול כהנא | כיכר השבת |
(צילום: רון קובי)

בכנרת נמשכים כל העת החיפושים אחר טל קדושים, לוחם מג"ב בן 21 מפוריה עילית, שנפגע בתאונת שיט ביום רביעי של חול המועד פסח ונעלם.

כוחות גדולים בליווי סירות וצוללנים משתתפים בסריקות באגם לצד שוטרים הרוכיבם על סוסים שסורקים את כל החופים.

התאונה הקשה אירעה כאשר טל קודשים ישב באופנוע ים מאחורי חברו שנהג בו ומסיבה שאינה ברורה התנגשו בסירה בה היה אחיו של הנעדר.

המקובל הרב הצדיק רבי דב הכהן קוק, המתגורר בטבריה, הגיע בשבוע שעבר למקום החיפושים ושוחח עם ההורים בחפ"ק על מזח עין גב תוך שהוא מעודד אותו ומביע סולידריות לרגעים הקשים שהם עוברים.

הרב קוק הודה למתנדבים שפועלים כדי לאתר את טל וחילק את ברכוני קריאת שמע אותם הוא לוקח לכל מקום כדי לחלק לאנשים שאינם שומרי תורה ומצוות תוך שהוא מבקש מהם: "תגידו אפילו רק הפסוק הראשון ותזכו ברגע קל למצווה מדאורייתא".

לאחר שיט במימי הכנרת אמר הרב קוק כי "אני מתפעל מההתנדבות של האנשים, באים פה ימים על גבי ימים, בלי להכיר את האדם, על סיכוי קלוש, זה מראה על אחדות ישראל מאוד גדולה ואהבת ישראל מאוד משמעותית, כשבאים לפה אתה רואה שכל ישראל זה אחד. אני עצמי מקנא באנשים האלה שנמצאים פה, הלוואי שאני הייתי זוכה להקדיש אפילו שעתיים לדבר הזה כל שכן אנשים שמקדישים ימים ולא שעות, כל הכבוד להם ושעם ישראל יזכה לגאולה בקרוב בזכות זה".

(צילום: רון קובי)
(צילום: רון קובי)
(צילום: רון קובי)
(צילום: רון קובי)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר