מחדל: חפצים של הנפגעים נשארו בזירת פיגוע הדריסה

ימים אחדים לאחר הדריסה בגבעה הצרפתית בו נהרג שלום יוחאי שרקי הי"ד ונפצעה שירה קלין במצב קשה בזירת הפיגוע אותרו חפצים של הנפגעים בהם נעליים ומשקפיים (חדשות)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(צילום: אלעד גראסי)

ימים אחדים אחרי פיגוע הדריסה בצומת הגבעה הצרפתית בירושלים שבה נהרג שלום יוחאי שרקי הי"ד והבחורה שירה קלין נפצעה באורח קשה, ממצאים מהזוועה עדיין נראים בזירה.

על פי עדי ראייה ששוחחו עם "כיכר השבת" ומתיעוד שהגיע לידנו עולה תמונת מצב מטרידה. בסמוך לזירת הפיגוע היו עד אמש (מוצאי שבת), משקפיו ונעליו של ההרוג וכן נעל נוספת השייכת לפצועה.

מיכאל פואה, שבתו נשואה לבנם הבכור של משפחת ההרוג, הגיע במהלך השבת לאזור הזירה ולתדהמתו גילה את החפצים. עד ראייה אחר בשם אלעד גראסי הבחין אף הוא בנעל של ההרוג מונחת מאחורי גדר בסמוך לזירה.

בשיחה עם "כיכר השבת" סיפר מיכאל על שראו עיניו: "הגעתי לזירה במהלך השבת בדרכי לבית החולים הדסה הר הצופים וראיתי שמונחת על הגדר נעל של הפצועה ומאחורי הגדר, בשיח מאחור, היו מונחות משקפיו של ההרוג".

"לטעמי זה מעיד על רשלנות וזלזול של המשטרה בכל המקרה", אומר מיכאל, "בזירת אירוע שיש הרוג ופצועה במצב קשה, אסור להשאיר חפצים כאלה. צריך לאסוף כל גרגיר קטן בכדי לבדוק מה קרה. זו רשלנות פושעת, אין לי משהו אחר לומר".

מיכאל סיפר על פגישותיו עם הורי ההרוג והפצועה שבמהלכן מסר להם את החפצים. "במוצאי שבת הבאתי להוריו של שרקי את המשקפיים. הם התרגשו מאוד לראות זאת והודו לי על כך. כמו כן הבאתי להורי הפצועה את הנעליים וגם הם התרגשו ואמרו שהם שייכים לבתם".

בנו, יהודה פואה, העומד בראש ארגון "בצלמו", אומר ל"כיכר השבת" כי "ארגון בצלמו רואה בחומרה את ניסיונותיה של הממשלה לטייח פיגועים באופן עקבי. רק השנה הממשלה ניסתה לטייח את הרצח של שלי דדון מעפולה. את פיגוע הסנפלינג בו נרצח נתנאל עראמי. והרצח של אבי בן ציון. כמובן שהיו גם דקירות ודריסות שלא הגיעו לידיעת הציבור. אנו קוראים לממשלה להפסיק באופן מידי את ניסיונות הטיוח ולחקור כל מקרה בידיים נקיות".

במשטרה סירבו להתייחס לשאלות שהפנינו ומסרו את התגובה הבאה: "פרטים אישיים שנאספו בזירת האירוע ימסרו בתאום לבני המשפחה השכולה".

(צילום: אלעד גראסי)
(צילום: אלעד גראסי)
(צילום: אלעד גראסי)
(צילום: אלעד גראסי)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר