זלזול המשטרה ב"פרשת רמתי". המוקדן: "קודם צריך לאכול משהו"

בת משפחה של אחת מ"בנות רמתי" התקשרה למשטרה בבקשה לברר כיצד להוציא צו איסור יציאה מהארץ נגד רמתי. המוקדן השיב בזלזול: "קודם צריך לאכול משהו" (חדשות, משטרה)

אהרן רבינוביץ | כיכר השבת |
(צילום: נתי שוחט, פלאש 90)

כבר לפני זמן רב חקרה המשטרה את "פרשת רמתי" - זאת בעקבות העדויות על כת שמתנהלת ב"סמינר באר מרים" בהנהלתו של אהרן רמתי. עד עכשיו טוענת המשטרה כי כל הנעשה בתוך המוסד המסוגר הינו חוקי מאחר ומדובר בבנות בגירות שטוענות כי הן נמצאות במקום מרצונן החופשי.

כעת נחשפת הקלטה של מוקדן במשטרה המזלזל בצורה בוטה באחת מקרובות המשפחה של בת הנמצאת במוסד. קרובת המשפחה התקשרה למוקד משטרת מרחב מוריה בבקשה לקבל הסבר כיצד להוציא צו איסור יציאה מהארץ כנגד רמתי, שלטענתה קיים חשש כי יברח מהארץ.

אלא שהמוקדן כאמור זלזל בבקשתה בצורה בוטה. בהקלטה שנחשפה הערב (ראשון) ב"ערוץ 2" נשמעת קרובת המשפחה אומרת: "האדם מתכנן בריחה מהארץ, חייבים בדחיפות להוציא לו צו איסור יציאה מהארץ. אני צריכה לדעת מה לעשות".

"קודם כל צריך להתקשר לבורגר ראנץ', לאכול משהו", השיב לה השוטר בזלזול. "אפשר גם לתת שוחד למשפחת פשע מהדרום, שישימו חיילים בגבול". קרובת המשפחה מתחננת בפניו שלא יצחק עליה, אך הוא ממשיך בשלו.

לאחר מכן הוא העביר את השיחה לקצין בכיר ממנו שהעניק לקרובת המשפחה את המענה הנדרש.

ממשטרת ירושלים נמסר כי הם רואים את המקרה בחומרה יתרה, וכי בכוונתם לבדוק אותו ולמצות את בהקדם את בדיקת הטיפול המבזה והלא ראוי של השוטר בפניית האזרחית.

יש לציין כי למרות עדויות רבות ותלונות שהוגשו בנוגע למקרה, משטרת ישראל מתעקשת כי ההתנהלות בסמינר נעשית בצורה חוקית וידיה כבולות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר