פרוש מעריך: "השבוע נסיים את המו"מ עם הליכוד"

ח"כ מאיר פרוש מעריך בשיחה עם כיכר השבת כי המשא ומתן מול הליכוד יסתיים עוד השבוע: "אם הליכוד יענה תשובות חיוביות נוכל לברך על המוגמר. מבין שגם ש"ס מתקדמת" (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
מאיר פרוש (צילום: מרים אלסטר, פלאש 90)

התקדמות במגעים: לפי גורמים במפלגות החרדיות, במסגרת הפגישה ה-12 בין צוותי המו"מ הקואליציוני של מפלגת הליכוד ושל יהדות התורה הושגה התקדמות נוספת בין הצדדים - הן במישור התקציבי והחוקתי והן במישור התפקידים. עם זאת, ביהדות התורה מסרבים עדיין לברך על המוגמר.

בשיחה שקיים "כיכר השבת" עם ח"כ מאיר פרוש החבר בצוות המו"מ הוא אמר כי "במשא ומתן צריכים מאוד להיות זהירים ואם אתה שואל אותי אם יש משהו שהוא סגור כבר בינינו לבין הליכוד אז התשובה היא לא. אבל במהלך 12 הפגישות הושגו הסכמות כלליות בנושאים רבים. צריך לזכור שעד שלא חולמים אין לך כלום ולכן אנחנו מתייחסים כאילו עוד אין סיכום עד שזה כתוב וחתום".

"אנחנו העלנו נקודות רבות" טוען פרוש, "הם (הליכוד) רשמו. הם יודעים מה אנחנו רוצים ועכשיו הם צריכים לתת לנו תשובות בכתב. כאשר אכן הם יתנו לנו זאת נוכל לשאול את גדולי התורה ואם יתנו לנו אישור נוכל לחתום".

"ברור שהכיוון חיובי והעובדה שישבנו רבות זה בגלל שהייתה התקדמות, אבל במשא ומתן אפשר לברך על המוגמר רק אחרי שכתוב וחתום ובשלב זה אין שום סעיף כזה".

"יש לזכור שהממשלה האחרונה שכיהנה בשנתיים האחרונות קלקלה הרבה דברים ואת כל זה צריך לתקן. ודאי שצריך לתקן את חוק הגיוס וחוק הגיור. אפשר לומר שהם פגעו כמעט בכל נושא של גיבוש חיי קהילה לפי אורח חיים חרדי. שזה אומר מעונות, גני ילדים, תלמודי תורה, ישיבות קטנות וגדולות וכוללים וצריך כעת הכל לתקן".

לגבי התיאום עם המפלגה האחות החרדית-מזרחית אומר פרוש: "אנחנו מתואמים עם ש"ס וקיימנו היום עם אבידן, אטיאס ונהרי שיחה ממושכת במטרה להמשיך את השיתוף הפעולה בנינו. הבנו מהם שגם הם מתקדמים. אם הליכוד יענה תשובות חיוביות נוכל לברך על המוגמר".

"ההערכה שלי שלפי הקצב הנוכחי יש סיכוי טוב שבמהלך השבוע נגמור את הדברים והכל יסתדר" הוא מסכם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר