פיצוץ בגלל סוגיית תיק הדתות

בנט בעקבות חשיפת 'כיכר השבת': "סוף המשא ומתן"

שעות ספורות לאחר חשיפת כיכר TV כי ראש הממשלה החליט להעניק את המשרד לשירותי דת לש"ס, הודיע יו"ר הבית היהודי ח"כ נפתלי בנט כי זהו "סוף המשא ומתן" מבחינת הבית היהודי. בכיר בש"ס: "תיק הדתות לא באמת מעניין אותו, הוא מנסה להשתמש בדתות בכדי לאיים על נתניהו ולשפר את ההצעות" (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
ח"כ נפתלי בנט (צילום: פלאש 90)

בחירות 2015 • מרכיבים ממשלה: יו"ר 'הבית היהודי' ח"כ נפתלי בנט מצהיר הלילה (ראשון) כי העברת תיק הדתות ממפלגתו לש"ס - כפי שנחשף מוקדם יותר היום ב"כיכר TV" - תהיה סופו של המשא ומתן הקואליציוני עם הליכוד.

בנט צייץ בחשבון הטוויטר שלו כי: "נטילת תיק הדתות באופן חד צדדי מהציונות הדתית, ומסירתו לידי ש"ס היא סוף המשא ומתן עם הבית היהודי".

מוקדם יותר דווח ב"כיכר TV" כי בצורה ודאית ההישג הראשון והמרכזי של ש"ס במהלך המשא ומתן הוא קבלת תיק הדתות לידיה באופן מוחלט. לדברי בכירים המעורים במשא ומתן, גם בקרב הליכוד - הרי שתנועת ש"ס תחזיק בתיק הדתות, בשליטה מלאה, וכי הדבר הוסכם בסוף השבוע שעבר.

חשיפת "כיכר TV" (עריכה: כיכר השבת)

ההערכה במערכת הפוליטית היא כי דבריו של בנט נועדו בכדי לאיים על נתניהו ולגרום לו לנסות ולשדרג את ההצעה שבליכוד הציעו ל'בית היהודי'.

בכיר בש"ס הגיב לדברי בנט ואמר: "לא יעזור לו, הדתות בידיים של ש"ס. בנט ימשיך לאיים, תיק הדתות לא באמת מעניין אותו, מעניינים אותו תיקים אחרים - הוא מנסה להשתמש בדתות בכדי לאיים על נתניהו. מי שמכיר את 'הבית היהודי' יודע שתיק הדתות מעניין קבוצה של עסקונה פנימית".

בשעות הבוקר איימה יו"ר הסיעה ח"כ איילת שקד כי ללא תיק הדתות מפלגתה תשב באופוזיציה. בתגובה אמרו גורמים בליכוד ל"כיכר השבת" כי האיומים נעשים לאחר שב'בית היהודי' לא מרוצים מהפגישה בין נתניהו לנפתלי בנט ומנסים דרך האיומים על משרד הדתות להגביר את הלחץ על ראש הממשלה בכדי לקבל הצעה טובה יותר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר