ארבעה ערבים שגנבו מישובים בבנימין נעצרו

בפעילות משותפת של משטרת בנימין ויחידה מיוחדת נעצרו הלילה ארבעה ערבים תושבי חרבתא, שפרצו בחודשים האחרונים לבתים בישובים בחבל בנימין. "נטפל ביד קשה" (ארץ)

(צילום: shutterstock)

תושבי היישובים שבחבל בנימין התלוננו בעת האחרונה למשטרת ישראל על כך שמידי יום אלמונים פרצים לבתים בישובים עטרת, חלמיש, נילי ונעלה.

הלילה (שני), בפעילות מאומצת של מחלקת המודיעין ובילוש במשטרת בנימין בשיתוף יחידה מיוחדת נעצרו ארבעה פלסטינים תושבי חרבתא החשודים בפריצות.

סגן-ניצב דודי חיון מפקד תחנת בנימין אמר כי "החשודים שנעצרו הינם חולייה שפרצה לבתים וגנבה רכוש רב, אך חשוב לציין שפריצות לבתים בישוב כוללות מעבר גדר וחדירה לישוב, עם כל הנגזרות של טיפול באירוע פעילות חבלנית עוינת, ודוגמה לכך האירוע בישוב פסגות, היינו עדים לאירוע פלילי שהסתבך ונגמר בדקירה של ילדה".

הוא הוסיף כי "משטרת מחוז יהודה ושומרון תטפל ביד קשה ואפס סובלנות כלפי אותם חוליות פליליות ששודדות מוניות ומשאיות וחודרות לישובים לצורך גניבות, אנחנו לא חוסכים באמצעים ומפעילים את כל המשאבים העומדים לרשותנו בכדי להכניס את העבריינים מאחורי סורג ובריח".

במהלך החיפושים בבתיהם נתפסו שני קטנועים גנובים ורכוש חשוד כגנוב. העצורים הועברו לטיפול של מחלקת הפשעים בתחנת משטרת בנימין שם הם נחקרים בשעה זו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר