גרפולוגיה: עץ עמוס פירות מסמל חריצות והישגים

אם העץ שאתם מציירים עמוס בפירות ופרטים, אתם בדרך הנכונה, פועלים בחריצות וחותרים להישגים. אך עדיין כדאי שתעצרו רגע לחשוב על סדר העדיפויות שלכם בחיים (גרפולוגיה)

תמר פינקלשטיין | כיכר השבת |
העץ עמוס פירות - מראה על הישגים וחריצות (צילום: shutterstock)

שלום תמר. אני מאד נהנית מהמדור שלך. אני אשה נשואה ואמא לילדים בסביבות גיל הארבעים.

אשמח שתנתחי את העץ במסגרת המדור. תודה רבה, ר'.

ר' יקרה,

העץ שציירת ממלא את שטח הדף והציור עמוס בפרטים ובפרטי פרטים (בפרט ריבוי פירות בעץ). עובדות אלו מלמדות על כך שאת אישה חרוצה, פעילה ופרודוקטיבית שחשוב לה להגיע להישגים, ומוכנה להשקיע מאמצים כדי לקצור את הפירות.

העץ עמוס הפירות של ר'

את יצירתית מאד. וכשאת יוצרת, את נותנת את כל הלב, ומשקיעה בהקפדה עד לפרט הקטן. כמו כן, את מנצלת היטב את הזמן והמשאבים העומדים לרשותך.

המפתח שלך לתפיסת המציאות הוא דרך החוויה החושית, הקשב וההתבוננות. ניחנת בכישרון אמנותי ובחושים מפותחים לטעם, לריח, לצבע וצליל. את מקפידה על ביצועים מדויקים ויסודיים, וקיים בך צורך בהכרה ובהערכת הסביבה.

יש לך חשיבה, כושר אבחנה וזיכרון אוגרני לפרטים. כשאת נכנסת למקום כלשהו, הכל נגלה לנגד עינייך. כשיש בפניך יותר מדי גירויים, כמו רעש ואנשים, את חשה מוצפת, וקשה לך לשמור על מיקוד. כמו כן, היית רוצה לראות את עצמך יותר גמישה לגבי כל מיני דברים, ואת מנסה לעבוד על כך.

הענפים הקמורים בעץ (חלקם נראים כעין גגות), מלמדים על מופנמות, התגוננות, ועל הצורך שלך לשמור על סודיות ועל הפרטיות שלך. ואילו העלים והפירות הנושרים מעידים על תחושת הפסד, אך גם על לבך הרגיש.

כשאת עומדת בפני החלטה את מוכרחה שיתנו לך את הזמן שלך, ושבשום-אופן לא ילחיצו אותך. זאת מאחר שאת רואה לפניך המון נתונים וחשוב לך לקחת כל פרט בחשבון, אולם "מרוב עצים לא רואים את היער".

האתגר שלך הוא להצליח להבחין בין עיקר לטפל ולהעמיד סדרי עדיפויות. בהצלחה רבה!

הערה: כל תכונה מתפרשת על פי הצלבה של מספר סימנים גרפולוגיים (לא רק סימן אחד), וביחס למכלול הציור.

אתם מוזמנים לשלוח ציורי עצים לכתובת המייל שמופיעה למטה.
יש לצייר בעיפרון עץ על גבי דף חלק (גודל 4A) ולחתום את שמכם על אותו הדף, לציין גיל, בן/בת ובאיזו יד אתם כותבים ולשלוח ל: tamarf.grapho@gmail.com

>> לכל הטורים של תמר פינקלשטיין על גרפולוגיה ופענוח ציורים

תמר פינקלשטיין - גרפולוגית מוסמכת מטעם האגודה לגרפולוגיה מדעית בישראל, מרצה ומוסרת קורסים וסדנאות בתחום. טל': 052-801-2031

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר