פרסום ראשון

קרב הדתות: אטיאס נועד בחשאי עם 'הבית היהודי'

יו"ר צוות המשא ומתן הקואליציוני של ש"ס, אריאל אטיאס, נפגש בחשאי עם בכירים ב'בית היהודי' בכדי לנסות להגיע להסכמה בקרב על תיק הדתות • אחת ההצעות שעלתה: מנכ"ל המשרד • עוד בכיכר TV: קבוצת רופאים תנסה לבצע לראשונה השתלת ראש ומתקפת הקרפיונים שהפתיע את מבקרי האגם (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
(תמונה: מאיר אלפסי)

פרסום ראשון: בימים אלו נמצא תיק הדתות במרכז המשא ומתן הקואליציוני, ראש הממשלה בנימין נתניהו הבטיח לש"ס כי תקבל את התיק לידיה בשליטה מלאה, אך יו"ר 'הבית היהודי' נפתלי בנט איים אמש (ראשון) כי אם הדבר יקרה באופן חד-צדדי הרי שמדובר בסיום המשא ומתן של המפלגה.

ל"כיכר השבת" נודע כי בימים אלו מנסים בש"ס לרצות את 'הבית היהודי' ולהעניק להם תפקיד בתוך משרד הדתות, כדי שהמהלך לא יהיה חד צדדי, בין היתר עולה האפשרות למנות מנכ"ל למשרד מטעם 'הבית היהודי'.

מי שנשלח לנסות ולגבש פשרה בנושא הוא יו"ר צוות המשא ומתן של ש"ס, השר לשעבר אריאל אטיאס.

בין היתר נודע ל"כיכר השבת" כי אתמול בערב נפגש אטיאס בחשאיות עם בכירים ב'בית היהודי' בכדי לנסות ולהגיע להסכמות בין המפלגות.

עוד בכיכר TV

> ראש ישיבת הר עציון, הרב אהרון ליכטנשטיין, הלך הבוקר לעולמו והוא בן 81. הרב ליכנשטיין נחשב לאחת הדמויות המרכזיות בהנהגה הרוחנית של הציבור המתון בציונות הדתית בארץ ישראל.

> בת-אל עמר, שעומדת במרכז הסערה סביב סמינר "באר מרים" של אהרן רמתי הודפת היום את הטענות כלפי הסמינר וטוענת בתוקף: "לא מדובר בכת". הנה דברים שאמרה בראיון בלעדי ל"כיכר השבת".

> קבוצת מנתחים צפויה במהלך השנתיים הקרובות לנסות ולעשות את הבלתי ייאמן - לבצע ניתוח השתלת ראש מאדם בעל גוף חולה לגוף בריא. ראשו של וואלרי ספירידינוב, אזרח רוסי שסובל ממחלה גנטית קשה, יועתק לגוף אחר בניסיון להעניק לו חיים חדשים. בניתוח המורכב צפויים לקחת חלק יותר מ-150 אנשי צוות רפואי. יש לציין כי רבים בעולם הרפואה סבורים כי התהליך לא אפשרי, והוא ייכשל.

> חברי קבוצת חתירה מאוניברסיטת וושינגטון הותקפו במהלך שיט באגם, על-ידי קבוצת קרפיונים אסיאתית. הדגים, כך נראה, החליטו להילחם על הטריטוריה שלהם בכל מחיר.

> תחזית מזג האוויר: מחר יהיה מעונן חלקית. בשעות הלילה עדיין יהיה חמים מהרגיל אולם לפנות בוקר ייעשה קריר. בפנים הארץ ינשבו רוחות מתונות עד ערות.

צילומי הרב ליכטנשטיין: גרשון אליסון, פלאש 90 ועמוס בן גרשום, לע"מ

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר