מרכיבים ממשלה: הסתיימה הפגישה ה-13 בין יהדות התורה והליכוד

הסתיימה פגישתם ה-13 של צוותי המשא ומתן הקואליציוני של 'יהדות התורה' ומפלגת 'הליכוד', מחר הצדדים יתכנסו לפגישה נוספת. ביהדות התורה ממתינים למסמך החתימה (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
אחת מפגישות המשא ומתן (צילום: יונתן סינדל - פלאש 90)

בשעה האחרונה (שני) הסתיימה פגישתם ה-13 של צוותי המשא ומתן הקואליציוני של 'יהדות התורה' ומפלגת 'הליכוד' במהלכה דנו בנושאים השונים לקראת הכניסה לממשלה בראשות בנימין נתניהו.

ל"כיכר השבת" נודע כי למרות שהושגה הסכמה עקרונית במרבית הנושאים, הן החוקתיים כמו הגיור והגיוס והן בשאלת התפקידים, הרי שעדיין נותרו מספר נקודות שנויות במחלוקת וביהדות התורה הציגו רשימת דרישות מפורטת כשהם מקווים שבליכוד יענו בחיוב אליהם.

בסיום הפגישה הוחלט לקיים פגישה נוספת מחר בשעה 12:00 בין הצדדים כשעל פי ההערכות אולי עד אז יגיעו לסיכומים סופיים וההסכם בין הצדדים ייחתם או שהדבר יידחה לתחילת שבוע הבא לאחר יום העצמאות.

ב'יהדות התורה' אומרים כי הם ממתינים לאנשי 'הליכוד' שיציגו בפניהם מסמך מוסכם שמוכן לחתימה אותו הם יציגו בפני גדולי ישראל לקראת החתימה על ההסכם הקואליציוני.

כזכור אמש ח"כ מאיר פרוש החבר בצוות המו"מ אמר ל"כיכר השבת" כי "במהלך 12 הפגישות הושגו הסכמות כלליות בנושאים רבים. צריך לזכור שעד שלא חותמים אין לך כלום ולכן אנחנו מתייחסים כאילו עוד אין סיכום עד שזה כתוב וחתום".

"אנחנו העלנו נקודות רבות", אומר פרוש, "הם (הליכוד) רשמו. הם יודעים מה אנחנו רוצים ועכשיו הם צריכים לתת לנו תשובות בכתב. כאשר אכן הם יתנו לנו זאת נוכל לשאול את גדולי התורה ואם יתנו לנו אישור נוכל לחתום".

"ברור שהכיוון חיובי והעובדה שישבנו רבות זה בגלל שהייתה התקדמות, אבל במשא ומתן אפשר לברך על המוגמר רק אחרי שכתוב וחתום ובשלב זה אין שום סעיף כזה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר