בית אל: ילד בן 5 נדרס למוות כשרכב על קורקינט

ילד בן 5 שרכב על קורקינט נפגע באורח אנוש מפגיעת אוטובוס ונפטר מפצעיו זמן קצר לאחר מכן. פראמדיק: "המראה היה קשה מאוד, על הכביש שכב ילד לצד קורקינט מפורק" (חדשות)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: דוד מאיר - סוכנות הידיעות "חדשות 24". וידאו: גיל יוחנן - ynet)

תאונת דרכים קשה התרחשה בצהריים (שני) בבית אל, ילד בן 5 שרכב על קורקינט נפגע באורח אנוש מפגיעת אוטובוס ונפטר מפצעיו זמן קצר לאחר מכן.

צוותי הצלה שהוזעקו לזירת האירוע העניקו לו טיפול רפואי הכולל ביצוע פעולות החייאה מתקדמות אולם לצערנו רופא מד"א נאלץ לקבוע את מותו.

פארמדיק מד"א אורי צחי סיפר על שאירע: "המראה היה קשה מאוד, כשהגענו למקום ראינו אוטובוס עומד במרכז הכביש ועל הכביש שכב ילד כבן 5 שבסמוך אליו קורקינט מפורק".

"הוא היה מחוסר הכרה ללא דופק וללא נשימה עם פגיעה רב מערכתית קשה ביותר, בתוך זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותו בסיוע כוח רפואי של צה"ל כשהגיע למקום", הוסיף..

דובר המשטרה ש"י מסר כי "בישוב בית אל, רח' מעגלי הרוא"ה 8, ילד כבן 5 נדרס למוות שעה שרכב על אופניו. הילד ככל הנראה נכנס עם אופניו בין גלגלי אוטובוס של המועצה האזורית מטה בנימין מבלי שנהג האוטובוס הבחין בכך. פראמדיק של מד"א בזירת התאונה קבע את מותו של הילד. נהג האוטובוס מעוכב לחקירה. ניידת משטרה במקום, בוחן בדרכו לזירת התאונה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר