מיום ראשון: אפליקציית "פנגו" יוצאת משירות

בית המשפט העליון דחה את בקשת חברת "פנגו" להאריך את החוזה עם מרכז השלטון המקומי. המשמעות: מיום ראשון תצטרכו לשלם על חניה כמו פעם - במטבעות (חדשות, רכב)

שרון מנדל | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: shutterstock)

בית המשפט העליון דחה היום (שני) את בקשת חברת "פנגו" להאריך את החוזה עם מרכז השלטון המקומי. המשמעות: מיום ראשון, אם לא תהיה התפתחות של הרגע האחרון, אפליקציית "פנגו" תצא משירות והנהגים יצטרכו לחזור ולשלם על חנייה ברחבי הערים כמו פעם - במטבעות.

בין הערים בהם לא יהיה ניתן לשלם על חניה באמצעות האפליקציה: תל אביב, ירושלים, חיפה, פתח תקווה, בני ברק, אילת, גבעת שמואל, נצרת, עכו, כרמיאל, נהריה, ראש העין, ונס ציונה.

החלטת בית משפט מגיעה מאחר ו"פנגו" עדיין לא חתמה על הסכמים חדשים עם הערים המדוברות, כך שבמידה והחברה לא תחתום עד יום ראשון על הסכמים חדשים, הנהגים לא יוכלו להשתמש ולשלם על חניה באמצעות האפליקצייה.

ציבור הנהגים יוכל להתנחם בשימוש באפליקציה של חברת "סלופארק" הפעילה בערים רבות ברחבי הארץ בהן תל אביב, ראשל"צ, רחובות, ר"ג, גבעתיים, באר שבע, הרצליה, כפר סבא וחדרה.

הסיפור החל כאשר "פנגו" ניסתה להאריך את החוזה עם השלטון המקומי עד לשנת 2019, אך בית המשפט קיצר את החוזה עד חודש פברואר השנה. בעקבות כך, השלטון המקומי יצא למכרז חדש, אך בעקבות עתירות רבות הוא מתעכב.

מחברת פנגו נמסר כי "החברה פועלת על מנת שציבור הלקוחות יוכל להמשיך וליהנות משירותי החניה, באמצעות התקשרות ישירה מול הרשויות מקומיות. אנו מקווים ומאמינים שהרשויות ישתפו פעולה ויאפשרו לתושביהן להמשיך ולשלם עבור חניה בכחול-לבן באמצעות פנגו גם לאחר שההסכם יגיע לסיומו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר