עו"ד אביגדור פלדמן ייצג את "עצור הפלג" אברהם טריגר

ב"פלג הירושלמי" החליטו לשכור את שירותיו של עו"ד אביגדור פלדמן בכדי להגן על "עצור הפלג" אברהם טריגר, שנעצר ב"פרשת ההטרדות הטלפוניות" (חדשות, חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
עו"ד אביגדור פלדמן (צילום: Moshe Shai/Flash 90)

מחר (שלישי) ייערך דיון נוסף בבית המשפט השלום בתל אביב בעניינו של "קו המאבק" של "הפלג הירושלמי" שמפעיל אברהם טריגר, החשוד המרכזי ב"פרשת ההטרדות הטלפוניות", ולקראת הדיונים הקרובים נבחר עורך הדין אביגדור פלדמן לנהל את ההתמודדות המשפטית מטעם טריגר.

הדיון המיקדמי בכתב האישום שהוגש בענין זה יתקיים בפני סגן נשיא ביהמ"ש השלום השופט בני שגיא, בעוד כשלושה שבועות. הדיון מחר מתמקד בדרישת התביעה המשטרתית להטיל כבר בשלב זה שורה של מיגבלות על "קו המאבק".

ערב הדיון שכר כאמור טריגר את שירותיו של עורך הדין אביגדור פלדמן, הנחשב מבכירי עורכי הדין בישראל. ב"ועד ידידי הפלס" אומרים, כי לקראת ההתמודדות עם כתב האישום התקבלה החלטה אסטרטגית לפיה יוצב בחזית המערכה המשפטית עורך דין שיוכל להפוך את הקערה על פיה ולמקד את ההליכים המשפטיים בהעלאת הנושא לדיון ובירור ציבורי ותקשורתי נוקב בעניין חרם המודעות, כמו גם במתקפה על "ההתנהלות המגמתית" של הרשויות המבקשות להשתיק את המחאה הלגיטימית של אוהדי "הפלס".

לדבריהם, כאשר התייעצו עם עורכי דין המתמחים המשפט הפלילי, נאמר להם כי מדובר בכתב אישום מגוחך העוסק בעבירות שוליות, וכי רק כדי להבטיח את זיכויו של טריגר אין צורך בהגנה משפטית מהשורה הראשונה. "לשם ההתמודדות עם עצם האישום יכלנו להסתפק גם בעו"ד מהסנגוריה הציבורית. אך ראינו בכך הזדמנות-פז שתאפשר לנו להפוך את המאבק נגדנו לבומרנג, לנהל מערכה משפטית ותקשורתית שתוכיח את העוול המתמשך, להצביע על המדיניות החד-צדדית של גורמי אכיפת החוק ולהעלות לדיון את כל מה שנעשה במסגרת המאבק האגרסיבי נגד קיומו של הפלס".

"עד היום הממסד החליט להשתיק את הנושא והרשויות לא התייחסו לתלונותינו, כך שעמדנו חסרי אונים ולא ידענו כיצד נצליח להעלות את הענין של 'חרם המודעות' לדיון ציבורי פומבי. אבל החקירה המגמתית וכתב האישום התמוה יאפשרו לנו לקיים בירור פומבי של הסיפור הזה, שמריח רע מכל בחינה שהיא. לא רק המתלוננים שישמשו כעדי התביעה יעלו לדוכן העדים ויעמדו בפני חקירה צולבת של הסנגוריה, אלא גם כל חברות הפרסום ואף בכירי 'יתד' שככל הנראה יוזמנו כעדים מטעם ההגנה, וכולם יידרשו להשיב על שאלות קשות תוך הצגת מידע מתועד על שימוש באמצעים פסולים ובהסדרים בלתי חוקיים במסגרת המאבק נגד הפלס".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר