תיעוד מתוך המטוס

נוסע במטוס התקול ל"כיכר השבת": "הרוב לא נכנסו ללחץ"

ברק צנעני, שהיה על טיסת אל-על שנחתה נחיתת חירום בנתב"ג מספר ל"כיכר השבת" מהמטוס על הרגעים הדרמטיים. צפו בתיעוד מיוחד מתוך המטוס מרגעי הנחיתה (חדשות)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(ברק צנעני)

אחרי דקות ארוכות של חרדה מטוס אל-על, ממותג UP, שעשה את דרכו לפראג נחת בשלום לאחר שנאלץ לבצע נחיתת חירום זמן קצר לאחר המראתו, זאת לאחר שהתגלו חלקי צמיג על מסלול ההמראה.

אחד הנוסעים, ברק צנעני, תיאר בשיחה עם "כיכר השבת", מתוך המטוס, את הרגעים הדרמטיים: "אחרי שעה אמרו לנו שיש בעיה בגלגל המטוס, וכי אנחנו חייבים לשוב לנמל התעופה בן גוריון ועלינו לבצע נחיתת חירום".

הנוסע הוסיף כי "היה קצת לחץ. רוב האנשים היו בסדר ולא נכנסנו ללחץ. בודדים לקחו זאת קשה ואמרו שהם רואים את הסוף - את המוות לנגד עיניהם. הדיילים ניסו להרגיע אותם".

"נחתנו בשלום והכול בסדר גמור ברוך השם", אמר והוסיף, "אנחנו עדיין נמצאים על המטוס ולא מאפשרים לנו לצאת ממנו. כוחות משטרה והצלה נמצאים סביבו ואנחנו מקווים שיתנו לנו לצאת בהקדם והטיסה ליעד תצא בקרוב".

מאל-על נמסר: "מדובר בטיסה 2521 של אל על לפראג, מטוס 737-800 ועליו 174 נוסעים. לאחר ההמראה נתגלו על המסלול קרעי צמיג. על מנת לתקן את הצמיג, הוחלט להחזיר את המטוס לנחיתה בנתב״ג. המטוס ינחת בזמן הקרוב. הנוסעים יטופלו ע״י נציגי אל-על בנתב״ג. חברת אל על רואה בבטיחות הטיסה ערך עליון ואינה מתפשרת בנושא קלה כחמורה".

צפו בתיעוד מתוך המטוס.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר