יאיר שמיר נחקר בפרשת עסקאות הנשק לכאורה של ברק

שר החקלאות יאיר שמיר נחקר בימים האחרונים בלהב 433, בהקשר להאשמות שהטיח ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט כנגד שר הבייטחון לשעבר אהוד ברק (חדשות)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(צילום: גילי יערי - פלאש90)

שר בממשלה בחדרי חקירות: שר החקלאות יאיר שמיר, הגיע בימים האחרונים לחדרי החקירות של המשטרה, בכדי לתת עדות, בעקבות דבריו של ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט כי שר הביטחון לשעבר אהוד ברק נטל שוחד של מיליוני שקלים, כך דווח בערוץ 2.

אל חדרי החקירות הגיע גם סגן הביטחון לשעבר אפרים סנה. על פי הדיווח, במשטרה סבורים כי אין בחשדות ממש משום שדבריו של ראש הממשלה לשעבר מסתמכים על עדויות שמיעה, אך למרות זאת הוחלט לגבות עדויות נוספות.

בכוונת המשטרה לזמן בתקופה הקרובה אישיים נוספים שקשורים לכאורה לפרשה ואולי יכולים לשפוך אור עליה. לא ברור עתה האם החקירה תבשיל לכדי כתב אישום נגד אהוד ברק.

אולמרט עצמו מסר עדות לפני מספר חודשים במשרדי יחידת להב 433 בלוד. הדברים של אולמרט נשמעו בהקלטות שסיפקה שולה זקן לחוקרי המשטרה, שם נשמע אולמרט אומר כי ברק נוהג לקחת שוחד בעסקאות נשק של צה"ל.

לדברי אולמרט בהקלטה, ברק היה מעביר את הכספים לחשבונות בנק בשוייץ על שם חברות ששמו לא קשור אליהן.

בתגובה לפרסום ההקלטות, אמר שר הביטחון לשעבר אהוד ברק: "אין לכך שום שום שחר. זוהי איוולת שאינה ראויה לתגובה ובטח בימים אלו. אין תופסים אדם בשעת צער".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר