ליאון במכתב לנתניהו וברקת: למה בתי המחבלים לא נהרסים?

חבר מועצת העיר ירושלים משה ליאון שיגר מכתב לראש הממשלה, לראש העיר ולשרים בו הוא קובל על כך שבתי המחבלים מהפיגועים בבירה לא נהרסו וההרתעה נשחקה (חדשות)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

חודשים לאחר הפיגועים המחרידים בירושלים בהם הטבח בבית הכנסת "קהילת בני תורה" בשכונת הר נוף ופיגוע הדריסה בו נפצע תלמיד ישיבה, ובתיהם של המחבלים לא נהרסו.

חבר מועצת העיר, משה ליאון, פנה בנושא במכתב לראש הממשלה, לראש העיר, לשר הביטחון והשר לביטחון פנים, למפכ"ל המשטרה, למפקד מחוז ירושלים במשטרה ולחברי מועצת העיר, בדרישה כי המדינה תבצע את החלטת בית המשפט ותהרוס בהקדם את בתי המחבלים.

במכתב שכותרתו "אי ביצוע צווי הריסת בתי מחבלים בירושלים" נכתב כי "לפני כחצי שנה אירעו פיגועים רצחניים בירושלים. בעקבותיהם הוצאו צווי הריסה לשלושה בתי המחבלים - שני בתים של המחבלים רסאן אבו ג'מאל ועודיי אבו ג'מאל משכונת ג'בל מוכבאר ובית נוסף של המחבל איברהים אלעכארי משכונת שועפט"

"מחבלים אלו ביצעו את הפיגוע בבית הכנסת בשכונת הר נוף בו נרצחו ארבעה מתפללים ושוטר וכן את פיגוע הדריסה בתחנת שמעון הצדיק על ציר הרכבת הקלה בו נרצחו קצין מג"ב ותלמיד ישיבה", מוסיף ליאון.

חבר המועצה קובל על אי הריסת הבתים וכותב כי "יש לציין כי בג"ץ דחה את העתירות נגד הריסת הבתים ולמרות זאת הצו טרם בוצע. לצערנו מאז, פיגועי הטרור לא פסקו".

"למעשה כוח ההרתעה המשמעותי ביותר של הריסת בתי המחבלים לא מומש זאת למרות הצהרות חוזרות ונשנות מצד גורמים במדינה ובמערכת הביטחון כי שי לבצע את הצווים", כתב ליאון והוסיף כי "חובה למנוע הישנות של פיגועי הטרור הרצחניים כדוגמת פיגוע הדריסה שאירע ביום רביעי שעבר בו נרצח שלום יוחאי שרקי הי"ד".

"במיוחד בימים אלה, ערב יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל ולנפגעי פעולות האיבה, יש לפעול בכל המישורים ובשיתוף פעולה בין כלל הגורמים במדינה ובמערכת הביטחון ולבצע את צווי ההריסה לכל בתי המחבלים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר