בית שמש: המשטרה חוששת מהקנאים

רגע לפני יום הזיכרון מודיעה משטרת בית שמש כי היא אינה מאשרת קיום אירוע ברמת בית שמש ב' בין היתר בשל הסמיכות למקום בו מתגוררים הקנאים הקיצוניים (חדשות, בארץ)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
עימות בין המשטרה והקנאים בבית שמש (צילום: יונתן סינדל - פלאש 90)

רגע לפני יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל ונפגעי פעולות איבה מודיעה משטרת בית שמש כי היא אינה מאשרת את קיום אירוע יום הזיכרון שאמור היה להיערך ברמת בית שמש ב' - הסמוכה למקום בו מתגוררים הקנאים הקיצוניים.

את הבקשה לקיום האירוע הגיש למשטרה יו"ר המחנה הציוני בעיר, חבר המועצה ריצ'רד פרס. במשטרה החליטו שלא לקיים את האירוע משלל סיבות, בין היתר נלקח בחשבון עימות פיזי עם אותם קיצוניים.

"לאחר שעיינתי בבקשתכם", כותב מפקד תחנת בית שמש סנ"צ שלומי טולדנו, "מצאתי שלא לאשרה במתכונתה המבוקשת. בין יתר השיקולים להחלטתי זו, עומד החשש לפגיעה בשלומו ובביטחונו של הציבור, בגופו או ברכושו, הן של משתתפי העצרת והן של אחרים".

"זאת, עת במועד המבוקש לקיום העצרת, נדרשת המשטרה למשימות נוספות שמטרתן שמירה על שלום הציבור וביטחונו, וביניהן - אבטחת אירועי יום הזיכרון ויום העצמאות הנערכים ברחבי העיר בית שמש", הוסיף.

מפקד המשטרה הבהיר כי "ככל שתוגש בקשה חדשה לקיום האסיפה במועד אחר או במקום אחר, תיבחן על ידי מחדש. לא למותר לציין כי קיום האסיפה ללא היתר מהמשטרה, מקים כלפי המארגנים והמשתתפים אחריות פלילית ובצידה אחריות נזיקין מלאה לכל פגיעה בגוף וברכוש, שתיגרם במישרין או בעקיפין כתוצאה מקיומה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר