ניר אורבך: "הציבור הדתי לאומי הפסיק להיות ילד הכאפות של המדינה"

מנכ"ל 'הבית היהודי' ניר אורבך התייחס למשא ומתן הקואליציוני בין מפלגתו לראש הממשלה בנימין נתניהו ואיים: "הציבור הדתי לאומי הפסיק להיות ילד הכאפות של המדינה" (בארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
יו"ר הבית היהודי נפתלי בנט (צילום: Tomer Neuberg/FLASH90)

בחירות 2015 • מרכיבים ממשלה: מנכ"ל 'הבית היהודי' ניר אורבך התייחס הבוקר (שלישי) למשא ומתן הקואליציוני בין מפלגתו לראש הממשלה בנימין נתניהו ואיים: "הציבור הדתי לאומי הפסיק להיות ילד הכאפות של המדינה. אם צריך נלך לאופוזיציה".

בראיון ל'גלי ישראל' אמר אורבך: "הכדור במגרש האחריות של ראש הממשלה. בלעדינו אין ממשלת ימין. אנחנו לא ניכנס בכל מחיר לממשלה. מבחינתנו, מבחינה פוליטית, כרגע האופוזיציה היא בהחלט אלטרנטיבה, יש מי שיגיד גם שאנחנו יכולים אחרי מה שעברנו במערכת הבחירות האחרונה לבנות את המדרגה הבאה ואת הקומה הבאה דרך שם ולא דרך הממשלה".

לדבריו: "אם לא נקבל את מה שאנחנו חושבים, גם מבחינת המהות לקווי היסוד של הממשלה וגם מבחינת התיקים שראויים, אז הליכה לאופוזיציה היא בהחלט אופציה. הציבור הדתי לאומי עבר תהליך בשנים האחרונות, אנחנו הפסקנו להיות ילדי הכאפות של המדינה. די, אי אפשר כל הזמן לתת לנו מכות ולדעת שאנחנו נזחל. אנחנו נמצאים במקום, שלא ניכנס בכל מחיר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר