"פנגו" החתימה עשרות רשויות והחזירה את השירות

לאחר החלטת בית המשפט שהורה שלא לחדש אוטומטית את החוזה בין "פנגו" למרכז השלטון המקומי, יצאה "פנגו" במסע בזק של חתימות עם עשרות רשויות ותחזור לתפקוד (רכב,בארץ)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

בעקבות החלטת בית המשפט העליון להפסיק מיום ראשון את הפעלת שירות אפליקציית החניה "פנגו" בחלק מהערים שלא חתמו על הסכם מחודש, יצאה החברה למסע קדחתני של חתימות על הסכמים חדשים עם הרשויות המקומיות.

בין היתר, נחתם הסכם ראשון עם עיריית ירושלים, רמת גן, חדרה ואילת. כמו כן נחתם הסכם עם הרשויות המקומיות הבאות: יהוד, צפת, לוד, אשדוד, עכו, כפר שמריהו, זכרון יעקב, גדרה, אור יהודה, שהם, בת-ים, בני-ברק, צפת, ערד, קרית-ביאליק, רחובות, ים המלח, כפר-סבא, גבעתיים, רעננה, הרצליה וגבעת שמואל.

לא ברור עתה האם בשאר הערים שעמם טרם נחתם הסכם, כמו פתח תקווה, השירות ימשיך לפעול ביום ראשון או שמא ייפסק כפי שהורו שופטי בית המשפט העליון.

בעיריית ירושלים הודיעו אתמול (שלישי) לתושבים כי העירייה חתמה על הסכם מחודש עם "פנגו" שייתן מענה מיידי לתשלום החניה באמצעות הסלולרי.

מהעירייה נמסר כי "בעקבות החלטת בית המשפט העליון אשר העלתה את החשש כי החל מיום ראשון הקרוב, לא תתאפשר החניה באמצעות הסלולר בערים מרכזיות בארץ, ובהן גם ירושלים, חתמה עיריית ירושלים באופן מיידי על הסכם שייתן מענה מיידי לתשלום החניה באמצעות הסלולרי עם חברת פנגו. החל מיום ראשון הקרוב, 26.4.15 ניתן לשלם את אגרת החניה גם באמצעות האפליקציה של חברת 'סלופארק'.

"בשתי החברות ניתנת הנחה של 20% לתושבים המחזיק בכרטיס 'ירושלמי', כך שהתעריף לשעה יעמוד על 4.5 שקלים, במקום תעריף של 5.7 שקל לשעה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר