צפו: מרן הגר"ע יוסף משבח את החיילים ועורך אשכבה לנופלים

מדי שנה נהג מרן פוסק הדור הגאון רבי עובדיה יוסף זצוק"ל לערוך אשכבה לחיילי צה"ל שנפלו ומי שבירך לחיילים בשטח. צפו בתיעוד בו נראה מרן אומר: "אלמלא הם לא יכולנו ללמוד" (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: בית מרן )

יום הזיכרון: מידי שנה היה נוהג מרן פוסק הדור הגאון רבי עובדיה יוסף זצוק"ל, לערוך אשכבה לחללי צה"ל ו'מי שברך' לחיילים העומדים על משמר ארצנו.

לפני כשלוש שנים, מייד לאחר תפילת שחרית, פתח מרן הגר"ע יוסף זצ"ל באשכבה לזכר חללי צה"ל. "אל מלא רחמים, המרחם על כל בריותיו, הוא יחוס ויחמול וירחם על נפש חיילי ישראל שנהרגו בכל בימים האלה, הקב"ה יצרור בצרור החיים את נשמתם, בגן עדן תהיה מנוחתם, הקב"ה ירחם עליהם ויקומו בתחיית המתים וכן יהיה רצון ונאמר אמן", אמר הגר"ע יוסף בקול נרגש.

לאחר-מכן, בירך מרן את חיילי צה"ל העומדים על המשמר ופועלים להגן על ביטחון המדינה: "מי שברך אבותינו אברהם יצחק ויעקב, הוא יברך וישמור וינצור את כל חיילי ישראל העומדים על המשמר, לזכות אותנו, אלמלא הם, לא יכולנו ללמוד תורה, היינו תחת העריצים הרשעים האלה צוררי ישראל, הקדוש ברוך הוא ישמור אותם ויחיה אותם כי השם אלוקיכם הולך עמכם להילחם לכם עם אויביכם להושיע אתכם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר