מפקד המרחב התקשר להתנצל בפני מתלוננת נגד רמתי

מפקד מרחב מוריה נצ"מ קובי דודיאן, התקשר להתנצל בפני הבחורה שהתקשרה למוקד המשטרה בכדי להתלונן נגד אהרן רמתי ונענתה בזלזול על ידי המוקדן (חדשות בארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
(צילום: נתי שוחט, פלאש 90)

מתנצל: אחרי חשיפת השיחה של קרובת משפחה של תלמידת "סמינר" באר מרים של אהרן רמתי למשטרה, בה נשמע המוקדן מזלזל בתלמידה, כעת התקשר מפקד המחוז להתנצל.

מפקד מחוז מוריה, אליו שייך המוקדן, ניצב משנה קובי דוידיאן, התקשר אמש (שלישי), למתלוננת והתנצל על התקרית, "זו לא הדרך שלנו, אנו לא נוהגים כך, אנחנו לומדים, אנחנו מפיקים לקחים ומקווים לתת שירות טוב יותר, גם לך בפעם הבאה אם תדרשי ותפני אלינו".

המתלוננת הבהירה כי היא מקבלת את ההתנצלות אך הדגישה כי הנושא עדיין לא טופל: "חשוב לי שיהיה לנו מענה זמין לסיפור הזה. במידה והוא נעלם גם אין לי למי לדווח".

כזכור, ביום ראשון נחשף בחדשות2, הקלטת שיחה של מתלוננת למוקד המשטרה, המבקשת לברר כיצד ניתן להוציא צו עיכוב יציאה מהארץ נגד רמתי מחשש שיברח.

"קודם כל צריך להתקשר לבורגר ראנץ', לאכול משהו", השיב לה השוטר בזלזול. "אפשר גם לתת שוחד למשפחת פשע מהדרום, שישימו חיילים בגבול". קרובת המשפחה מתחננת בפניו שלא יצחק עליה, אך הוא ממשיך בשלו.

מחקירת האירוע עולה כי מי שענה לשיחה, הוא איש יחידת נחשון של שירות בתי הסוהר, שאינו מוסמך כלל לענות לפניות.

בעקבות פרסום הפרשה, אמרו כמה מתלוננות נגד רמתי, כי חל שיפור ביחס המשטרה: "היום בפעם הראשונה הרגשתי שבאמת המקרה מטופל. אין ספק שמשטרת ישראל החליטה לבדוק מה באמת מתחולל שם", צוטטה מתלוננת בחדשות2.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר