הרכבת הממשלה

אריה דרעי: "לא אכהן כשר הפנים ללא מנהל התכנון"

יו"ר ש"ס אריה דרעי מביע בפני מקורביו את אכזבתו מראש הממשלה בנימין נתניהו שנתן את מנהל התכנון למשה כחלון ומבהיר כי לא יכהן כשר פנים ללא מנהל התכנון (אקטואליה)

ישי כהן | כיכר השבת |
אריה דרעי ומשה כחלון (צילום: Miriam Alster/Flash90)

בחירות 2015 • מרכיבים ממשלה: אם נסתמך על דבריו של יו"ר ש"ס אריה דרעי, הרי שהוא לא יכהן כשר הפנים בממשלת נתניהו הרביעית.

בימים האחרונים משוחח אריה דרעי עם מקורביו על המשא ומתן הקואליציוני מול ראש הממשלה בנימין נתניהו, הוא נשמע מאוכזב ולא מרוצה מהעובדה שנתניהו החליט לקחת מחסותו את מנהל התכנון ולהעבירו למשה כחלון.

דרעי הצהיר כי אם יתעקש על מנהל התכנון הרי שראש הממשלה מחוייב להעניק לו זאת בשל ההתחייבות שנתן לו, בפועל נתניהו סגר עם כחלון שמנהל התכנון יעבור אליו ומיד אחרי יום העצמאות השניים יחתמו על הסכם קואליציוני, כאשר טרם ברור האם המהלך נעשה בהסכמת דרעי.

בפועל, דרעי הצהיר מספר פעמים בשבוע האחרון שלא יהיה מוכן לקחת את תיק הפנים המעוקר ממנהל התכנון, הוא מחפש משרד בו יוכל לפעול ולא סתם תואר.

דברים דומים אמר דרעי ל'קו עיתונות'. "לא אכהן כשר הפנים ללא מנהל התכנון" הצהיר יו"ר ש"ס, "בסוף יש שתי אופציות, או שנחליט בשקלול כל הנתונים לדרוש בכל זאת את משרד הפנים מלא-מלא, או שנקבל את הצעתו החלופית של נתניהו לקבלת תיק התחבורה, כולל הנגב והגליל והדתות. לא תהיה אופציה של הליכה לתיק הפנים ללא מנהל התכנון, או קבלת 'תיק כלאיים' אחר ללא משמעות ביצועית מעשית".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר