למה אתרי חב"ד הושבתו היום?

האתרים החב"דיים, "חב"ד און ליין" ו"שטורעם", הודיעו היום כי הם משביתים את המערכת עד אחה"צ. הסיבה: העיתונאים הצטרפו ל"מבצעים" להנחת תפילין (ברנז'ה)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(צילום: Danielle Shitrit - פלאש90)

לראשונה מאז הוקמו, האתרים 'חב"ד און ליין' ו'שטורעם' הושבתו הבוקר (חמישי), וישובו לפעילות סדירה בשעה 17:00 אחר הצהרים.

הסיבה לשביתה של אתרי חדשות, המורגלים בעבודה "און ליין", היא בעקבות מיזם "המבצעים" הגדול של חב"ד, במסגרתו, נפרסים חסידי חב"ד בכל רחבי הארץ, ביום העצמאות, ומזכים יהודים בהנחת תפילין וכדו'.

גם העיתונאים החב"דים החליטו לקחת חלק במצבע, בהודעות מערכת נכתב: "צוות האתר יצא למבצע תפילין במסגרת מיזם חב"ד בפארקים".

גורם באתר "חב"ד און ליין" אמר ל"כיכר השבת" כי "לפני עשרות שנים הכריז הרבי על 'מבצע תפילין' במסגרתו יוצאים מידי יום שישי אלפי חסידי חב"ד למקומות הומי אדם ומזכים אותם בהנחת תפילין".

לדבריו, "בשנה האחרונה חלה התעוררות ותנופה מיוחדת בנושא - לאור מאמציהם של חסידים שאכפת להם - והמבצע הורחב גם לזמנים נוספים במעגל השנה, כמו אירועי השבוע האחרון כשעם ישראל נמצא בהמוניו במקומות ציבוריים.

"ההיענות של הציבור מדהימה ואת זה אפשר לשמוע מכל חסיד שיוצא לשטח. הצעד של השבתת האתר והצטרפות הצוות למבצע - היה מתבקש", הוסיף.

שימי סגל, עורך אתר 'שטורעם' מסר ל"כיכר השבת": "הסיבה שהחלטנו להשבית את האתר ליום שלם רק מחדדת את העובדה שאתרי חב"ד אינם ככל האתרים. אנחנו חלק בלתי-נפרד מהחסידות המפוארת, ומהווים במשך כל השנה במה מכובדת לעדכונים וחדשות על הנעשה בחב"ד. ברור מאליו שביום כזה, שבו יוצאים כל אנ"ש חסידי חב"ד לקיים את רצון הרבי, גם אנו ניצבים כחיילים ומצטרפים לכלל החסידים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר