אייזנקוט: "נעשה כל מאמץ להביא את אורון שאול לקבורה"

הרמטכ"ל גדי אייזנקוט התייחס הבוקר באירוע יום העצמאות בבית הנשיא, לחייל אורון שאול הי"ד, והבטיח כי צה"ל יעשה הכל כדי להשיב את גופתו לקבורה בישראל (חדשות, ביטחון)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(צילום: מרים אלסטר - פלאש90)

הרמטכ"ל רב-אלוף גדי איזנקוט אמר הבוקר (חמישי), באירוע יום העצמאות בבית הנשיא, כי צה"ל יעשה את המיטב כדי להשיב את גופת החייל אורון שאול הי"ד, שנהרג במבצע 'צוק איתן'.

"לאור המורשת שהותירו לנו חללנו, אנו נמשיך לעמוד איתנים על המשמר. אם אויבינו יבקשו לערער את ביטחוננו, הם ייתקלו בצבא מוכן ודרוך", אמר הרמטכ"ל בטקס הענקת אות הנשיא לחיילים מצטיינים.

הרמטכ"ל הוסיף כי "לא ניתן לעמוד כאן היום מבלי להיזכר ולזכור ביום העצמאות בשנה שעברה עמד על במה זו סמ"ר אורון שאול, שנפל במערכת צוק איתן ומקום קבורתו לא נודע. צה"ל יעשה כל מאמץ להביאו לקבר ישראל".

הנשיא ראובן ריבלין התייחס בדבריו לבחירות האחרונות שעברה המדינה ואמר כי "אחרי הטלטלות הקשות שעברנו השנה והוויכוחים הקשים בינינו, יש היום יום שבו אנחנו חוגגים את כל הקולות בחברה הישראלית. חוגגים את העצמאות שלנו שהיא החופש שלנו".

בטקס בהשתתפות ראש הממשלה בנימין נתניהו, נשיא המדינה ראובן ריבלין, שר הביטחון משה בוגי יעלון והרמטכ"ל גדי איזנקט ובכירי המדינה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר