"היה להם רצח בעיניים"

מאה שערים: קיצונים תקפו קצין גבעתי ורגמו את רכבו

קצין בחטיבת גבעתי הגיע הבוקר לשכונת מאה שערים בירושלים, בכדי לבקר שני חיילים חרדים בודדים המשרתים תחתיו. כשיצא מהביקור, הגיעה קבוצת קיצונים בהם גם ילדים והחלו לתקוף אותו פיזית וליידות לעברו אבנים וביצים. הוא נמלט לרכבו אך הם חסמו את הכביש, המשיכו וניפצו את השמשה (חדשות)

השמשה המנופצת (באדיבות המצלם)

בושה: קצין מחטיבת גבעתי, הותקף הבוקר (שישי), בידי קיצונים בשכונת מאה שערים בירושלים, ושמשת רכבו נופצה.

הקצין, סגן משנה בן 21, המשרת בגדוד החרדי של חטיבת גבעתי, הגיע למאה שערים, בכדי לבקר שני חיילים חרדים בודדים המשרתים תחתיו.

לאחר שיצא מהביקור, החלו כמה ילדים לתקוף אותו וליידות לעברו אבנים וביצים. הקצין שהגיע ברכב ממוגן, נמלט לרכבו וניסה לנסוע מהמקום, אך הקיצונים לא נרגעו וחסמו את הכביש, תוך שהם ממשיכים ליידות אבנים.

השמשות הקדמיות של הרכב הממוגן לא נופצו, אך השמשה האחורית שאינה ממוגנת נופצה ואבן חדרה לתוך הרכב. בנוסף, ספג הקצין מכות יבשות מהקיצונים שהתאספו במקום.

תקיפת החייל בבית שמש

רק לאחר דקות ארוכות הוא הצליח להימלט מהזירה ולהגיע לתחנת המשטרה במגרש הרוסים בכדי להגיש תלונה.

אמו של החייל, יעל, סיפרה ל-ynet: "הוא נסע ברכב שלי, שהוא ממוגן כי אנחנו גרים בקריית ארבע, וכשהותקף - ניסה לברוח מהמקום, אך הילדים השתטחו על הכביש, והוא לא יכול היה לנסוע. הם המשיכו להשליך לעברו אבנים, והשמשות התנפצו. לאחר כמה דקות הצליח להיחלץ משם בעור שיניו".

האם הוסיפה, כי בנה שהותקף סיפר לה כי "היה להם רצח בעיניים, בדיוק כמו למחבלים שפגשתי בחאן-יונס, במלחמה האחרונה. אף אחד מכל ההמון הזה לא ניסה להגן עלי. לא היה צדיק אחד בסדום".

לדבריה, "הרכב שלי שבור והרוס לחלוטין. כשההורים של הילדים האלה ישנו במלחמה, אני לא עצמתי עין כי הבן שלי היה בסג'עיה, ואני לא מוכנה לשתוק להן על כך שילדיהן התנפלו עליו היום".

מדובר המשטרה נמסר כי נפתחה חקירה בנושא.

כזכור, בשבוע שעבר, תקפו קיצונים מבית שמש, חייל חרדי, ירקו עליו וקראו לעברו קריאות גנאי, בהם גם "נאצי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר