רשת האינטרנט מתגייסת למען נעדרי הרעידה בנפאל

כלים מיוחדים של רשתות פייסבוק וגוגל בעקבות רעש האדמה האדיר בנפאל מאפשרים לבדוק את מצב יקירכם, ולעדכן שאתם בסדר, במידה ואתם שוהים בנפאל. כך תעשו את זה (ברשת)

(צילום מסך)

לאתר את נעדרי נפאל - באינטרנט: מספר כלים שעלו היום לרשת מאפשרים לגולשים השוהים באזור נפאל לעדכן בקלות את קרוביהם על כך שהם במקום בטוח, וכן לגולשים מהעולם לבדוק את מצב יקיריהם השוהים באזור.

הכלי של גוגל, מאפשר לגולשים לבדוק לגבי אדם שהם מחפשים ושוהה בנפאל, בנוסף ניתן להזין מידע לגבי אדם הנמצא באזור הרעש. עם זאת, המידע שהוזן במערכת לא עבר אימות וייתכן שהמידע שהוזן בו אינו מדוייק. עד כה צורפו לכלי המיוחד של גוגל פרטים על קרוב ל-1500 בני אדם. לכניסה לממשק הקליקו כאן.

הצלב האדום מאפשר גם הוא למסור מידע או לברר מידע על נעדרים באמצעות אתר אינטרנט מיוחד. "נעדרים" מאזור נפאל יכולים לעדכן באמצעות האתר כי הם "חיים וקיימים". לכניסה לממשק של הצלב האדום הקליקו כאן.

כלי נוסף שהושק בעקבות רעידת האדמה הוא "Facebook Saftety Check" של הרשת החברתית פייסבוק, המאפשר לנמצאים באזור האסון לעדכן כי מצבם תקין והם בריאים ושלמים. לכניסה לממשק של פייסבוק הקליקו כאן.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר