בעקבות הפרסום ב"כיכר השבת"

דרעי: אני לא מעוניין בתיק הכלכלה של נפתלי בנט

בעקבות הדיווח כי בש"ס הבהירו לנתניהו שאריה דרעי, שנותר המאוכזב האחרון מהשותפים העתידיים, מעוניין בתיק הכלכלה, מבהירים בלשכתו שהוא אינו חפץ בתיק (בארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
אריה דרעי (צילום: יונתן סינדל - פלאש 90)

בחירות 2015 • מרכיבים ממשלה: גורמים בלשכת יו"ר ש"ס אריה דרעי אומרים בצהריים (ראשון) כי דרעי אינו מעוניין בתיק הכלכלה שמתפנה בעקובת בקשת נפתלי בנט לקבל את תיק החינוך.

בעקבות הדיווח הבוקר ב"כיכר השבת" כי גורמים בש"ס העבירו מסרים ללשכת ראש הממשלה כי הם מעוניינים בתיק הכלכלה, בלשכת דרעי הבהירו בצהריים כי הוא היחיד שמתעסק בתיקים, וכעת הוא מסרב לקבל את תיק הכלכלה, תיק שכעת יו"ר 'הבית היהודי' נפתלי בנט מחזיק בו. "אריה לא רוצה את התיק הזה" טוענים בלשכתו.

דרעי ממשיך לטעון כי ראש הממשלה בנימין נתניהו הבטיח לו במפורש, במהלך הפגישה לאחר הבחירות, שתיק הפנים כולל מנהל התכנון יהיה של ש"ס, לדברי דרעי - ראש הממשלה סיפר לו כי כחלון דרש את התכנון אך הוא המשיך להתחייב שהתיק יהיה בידי ש"ס.

אך,כפי הנראה כעת, נתניהו החליט להעניק את מנהל התכנון לידיו משה כחלון, מה שמשאיר את משרד הפנים מעוקר מכוח מרכזי, ודרעי הצהיר בשבוע שעבר שלא יכהן במשרד הפנים ללא מנהל התכנון.

דרעי נמצא בבעיה, זאת בשל כך שראש המשה בנימין נתניהו הציע לו את תיק התחבורה במקום תיק הפנים, דרעי סרב אך חשב שוב וכאשר בא להשיב תשובה חיובית נאמר לו כי התיק כבר הובטח לשר ישראל כץ.

כך שאריה דרעי נשאר כעת המאוכזב האחרון מהשותפים הטבעיים של נתניהו מאחר ונפתלי בנט הגיע להסדר כי הוא יכהן כשר החינוך, אורי אריאל שר החקלאות ואיילת שקד שרת התרבות והספורט.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר