עיצוב שקוף בבית: חלל אוורירי ותחושת קיץ

כדי להפוך את האווירה בבית לקלילה ורעננה יותר לקראת הקיץ הישראלי החם, כדאי לשלב בעיצוב הבית אלמנטים של עיצוב שקוף - או איך שהמעצבים קוראים לזה: עיצוב ללא אגו (סטייל)

חיה כהן | כיכר השבת |
חלל שקוף (צילום: shutterstock)

מזג האוויר החמים וימי השמש הרבים, הופכים את העיצוב השקוף למתבקש כמעט בכל בית ישראל. בין אם אתם מתכננים שינוי עיצובי נרחב, ובין אם אתם רק מנסים להפוך את האווירה בבית לקלילה ומרעננת, כדאי שתשקלו שילוב אלמנטים של עיצוב שקוף - או איך שהמעצבים קוראים לזה: עיצוב ללא אגו.

העיצוב השקוף מעניק לחלל תחושת מרחב, החל משימוש באמצעי עזר בתכנון הבית כמו בטון שקוף, דלתות שקופות, חלונות זכוכית רחבים ועד לריהוט ואקססוריז ברמת עיצוב הפנים.

קירות שקופים או חצי שקופים מחליפים אט אט את קירות הגבס, כמחיצה בין חדרי שינה, קירות חדרי רחצה ומעקות, ומספקים מענה מודרני ונקי לפי כללי העיצוב השקוף.

(צילום: shutterstock)

חומר חדש שהפך פופולרי בעולם העיצוב הוא הבטון השקוף, העשוי משילוב של סיבים אופטיים מקריסטל המסודרים בצורת רשת. הבטון השקוף חזק כמו בטון רגיל, והאפשרות החדשנית שמציע החומר היא למקם מאחוריו אורות בצבעים שונים החודרים דרך הבטון ויוצרים אפקט עיצובי מרהיב. בנוסף, ניתן למקם תמונה מאחורי הבטון, שתשתקף בדרך מיוחדת מצידו השני.

מלבד קירות, חלונות ודלתות, גם רהיטים ואקססוריז שקופים יכולים לתת טאצ' מרענן לבית בעלות זולה יחסית, גם בלי פרויקט עיצוב יקר רחב היקף. אלה אפקטיביים בעיקר בדירות קטנות, ומספקים להן תחושת מרחב וחלל פתוח, יותר ממה שהן באמת. כמו כיסאות שקופים, פלטת זכוכית לשולחן פינת האוכל וגופי תאורה שקופים ללא צבע דומיננטי.

ניתן למצוא בשוק מגוון זכוכיות בטיחותיות ורהיטים לבית העשויים חומרים חזקים ועמידים, לצד טכנולוגיות שימוש בעיצוב שקוף, שהופכים את הבית למקום מזמין שנעים לשהות בו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר