תיעוד מרגש

חגגו ברית מילה ב'שבעה' על הבן שנדרס למוות • צפו

בשבוע שעבר התעטפה משפחת שוקרון באבל כבד לאחר שבנם בניהו ז"ל נהרג בתאונת דרכים קשה כשנדרס על-ידי אוטובוס בעת שרכב על הקורקינט • היום בצהריים (ראשון) חגגה המשפחה את שמחת ברית המילה לבנם שנולד שעות ספורות לפני התאונה • ויקרא שמו בישראל: יוסף חיים • צפו בתיעוד (אקטואליה)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות חזקי עזרא, ערוץ 7)

מאבל לשמחה: בשבוע שעבר התעטפה משפחת שוקרון מהישוב בית אל באבל כבד לאחר שבנם בניהו ז"ל נהרג בתאונת דרכים קשה כשנדרס על-ידי אוטובוס בעת שרכב על הקורקינט, היום בצהריים (ראשון) חגגה המשפחה את שמחת ברית המילה לבנם שנולד שעות ספורות לפני התאונה.

ויקרא שמו בישראל: יוסף חיים. מיד לאחר טקס הברית חוזרת המשפחה לבית האבלים להמשיך לשבת 'שבעה' על בניהו ז"ל.

בטקס הברית שהתקיים בבית הכנסת "מדרש אליהו" השתתפו עשרות בני משפחה וחברים שהגיעו לשמח ולחזק את בני המשפחה באבל הכואב על בנם בניהו ז"ל.

מעוז שוקרון, אבי הבן, אמר לאחר טקס הברית: "הובלתי היום את בני החדש לקיים את מצוות ברית המילה כמו שה' ציווה אותנו, המעבר בין האבל לברית זו הרגשה מיוחדת, הרגשה מיוחדת, השילוב של האבל והשמחה - הרגשה שאי אפשר לתאר, אי אפשר להסביר אותה, קיימת שמחה עצומה בלב, רגש גדול מאוד, אמונה חזקה, שמחה".

האבא הוסיף ואמר: "עוד מעט אנחנו חוזרים לשבת שבעה, ה' יתברך נותן לנו את הכוחות לעבור את זה בטובה הטובה ביותר, להמשיך עם החיים, יש לנו עוד ילדים, צריך הרבה הרבה כוחות והרבה שמחה והתחזקות, והברית מילה הזו נותנת לנו את הכוחות האלה".

"אם לא היה את הברית אני לא יודע באיזה מצב אנחנו היינו. זה ממש נותן לנו הרבה כוחות והרבה עוצמה", הוסיף האב הנרגש.

מעוז סיפר על השיחה עם רעייתו קודם ברית המילה: "דיברתי על זה עם אישתי ואמרתי לה שהשילוב מהאבל לתכנון של הברית זה רפואה, למה זה רפואה? כי זה מוציא אותה, ה' מקדים רפואה למכה, זה ממש מרפא".

"מאחל שבניהו יהיה הקורבן האחרון של כל עם ישראל", סיכם אבי הבן שחזר מיד לשבת שבעה על בנו האחר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר