השופט יקבע האם לילדה בת 4 מותר לענוד עגילים

אב ממרכז הארץ הופתע לגלות שבתו בת ה-4 עונדת עגילים והחליט להגיש תביעה בבית המשפט לענייני משפחה, בנימוק שהילדה עוד קטנה מכדי להחליט בעצמה האם לענוד עגילים (הורים)

חיה כהן | כיכר השבת |
בית המשפט יקבע האם על הפעוטה להסיר את העגילים (צילום אילוסטרציה: shutterstock)

מקרה חריג הגיע לאחרונה לבית המשפט לענייני משפחה ברמת גן, בו השופט נדרש להכריע בסוגיה הרת הגורל: האם ילדה בת 4 יכולה לענוד עגילים.

לפי דיווחו של שמעון איפרגן ב-mako, זוג הורים ממרכז הארץ שהתגרשו בשנת 2013, פנו לבית המשפט לאחר שהאב הבחין כי בתם עונדת עגילים, מבלי שהאם ביקשה את אישורו לכך. האב דרש מהאם להסיר את העגילים ונימק את בקשתו בכך שהילדה עוד קטנה מכדי להחליט בעצמה האם היא רוצה לענוד עגילים.

האם סירבה לבקשותיו של האב, והוא החליט להגיש תביעה לבית המשפט באמצעות עו"ד אלינור ליבוביץ'. בתביעה טען האב כי האם לא התייעצה איתו בטרם החליטה לחורר את אוזניה של בתם.

"אני דורש להסיר את העגילים. גרושתי עשתה זאת ללא הודעה מוקדמת. המעשה הזה מיותר וכואב שטומן בחובו סיכונים רבים. יש להסיר לה את העגילים כדי לרפא את החורים באוזניה", טען האב בדיון, "חוץ מזה היא עוד ילדה ולא נערה מתבגרת שיכולה להחליט מה טוב ומה לא. זה גוזל מהבת שלי את החזות התמימה לה היא ראויה בגילה הצעיר. אני מעדיף שזה יקרה כשתתבגר והיא תחליט בעצמה אם היא רוצה לענוד עגילים ואם לא", הוסיף האב.

בתגובה, הגישה האם כתב הגנה בה היא טוענת כי היא מסרבת לבקשת האב וכי היא אינה מחוייבת להתייעץ בכל דבר עם בעלה לשעבר.

בפסק הדין קבעה השופטת מירי דהן כי עמדת האב צודקת ועל האם היה להתייעץ איתו, אך עם זאת, השופטת הוסיפה כי על ההורים להגיע בכוחות עצמם לעמק השווה ולא להטריח את בית המשפט לעסוק בזוטות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר