חשד: חרדי תושב צפת השקה ילדים באלכוהול ותקף אותם

גבר חרדי תושב צפת נעצר בחשד שנהג לתקוף בצורה חמורה ילדים לאחר שנתן להם סיגריות ומשקאות אלכוהול. לפי חשדות המשטרה, לפחות תשעה קטינים נפלו קורבן למעשיו של האיש (ארץ, פלילים)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
ארכיון (צילום: אוליבייה פיטוסי, פלאש 90)

גבר חרדי תושב העיר צפת נעצר היום (ראשון) בחשד כי ביצע מעשים חמורים בתשעה קטינים תושבי עירו, לאחר שנתן להם משקאות אלכהול והצליח לגרום להם לבוא לביתו. מחר יתקיים דיון בבית המשפט בבקשה להארכת מעצרו.

בשבועות האחרונים התנהלה חקירה בתחנת צפת בחשד לביצוע עבירות חמורות בקטינים שהחלה לאחר שהגיע מידע מתושב העיר על כך שקטינים תושבי העיר נראים בחברתו של גבר בגיר בצורה מחשידה. חוקרי תחנת צפת בפיקודו של קצין האח"מ רפ"ק יוסי סימון החלו לבדוק את החשדות ולנסות לאתר את הקטינים.

בתחילה, הקטינים 'התביישו' מהסיטואציה. לאחר מכן חוקרי הילדים במשרד הרווחה החלו לקבל עדויות מהקטינים כי אכן קיימת דינמיקה פסולה של קבלת אלכוהול, סיגריות וטובות הנאה אחרות תמורת ביצוע מעשים חמורים.

החשוד (38) תושב צפת, היה נוהג לאתר את הקטינים בגילאי 12-14 ברחוב, לשוחח עימם ובשלב כלשהו היה מצליח לשכנע אותם לבוא עימו לביתו בעיר שם הוא היה מספק להם אלכוהול, סיגריות ולעתים כסף. בתמורה לכך הוא ביצע בהם מעשים חמורים.

מיד כשנתקבלו העדויות הראשונות על ביסוס החשד לעבירות, נחקר ונעצר החשוד ומעצרו הוארך. במשטרה אומרים כי מדובר עד כה בתשעה קטינים שנפלו קורבן לעבירות מצד החשוד ונבדקת מעורבותו במקרים נוספים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר