יעלון רמז על תקיפת ישראל בסוריה? "לא נאפשר העברת נשק לחיזבאללה"

שר הביטחון משה יעלון התייחס ברמז לתקיפות האחרונות בסוריה נגד משלוחי נשק, תקיפות המיוחסות בתקשורת הזרה לישראל: "לא נאפשר העברת נשק לחיזבאללה" (חדשות, בארץ)

אהרן רבינוביץ | כיכר השבת |
(צילום: הדס פרוש, פלאש 90)

שר הביטחון משה יעלון התייחס הערב לראשונה באופן לא ישיר לתקיפות האחרונות שבוצעו בסוריה נגד משלוחי נשק שיועדו לארגון הטרור חיזבאללה, תקיפות שיוחסו בתקשורת הזרה לחיל האוויר הישראלי.

בקבלת הפנים המסורתית של משרד הביטחון ליום העצמאות אמר יעלון כי ישראל לא תאפשר חימוש של ארגוני הטרור. "בחודשים האחרונים מנסה איראן לחמש את חמאס ושאר ארגוני הטרור ברצועת עזה באמצעי לחימה, ולסייע לבנות את כוחם הצבאי מחדש", אמר יעלון.

"אין לנו דבר נגד תושבי הרצועה, אך לא נאפשר ניסיונות הברחה דרך הים או היבשה ולא נסבול ירי לעבר ישראל" הוסיף יעלון. "איראן ממשיכה לנסות ולחמש את חיזבאללה, גם בימים אלו, והיא שואפת לצייד את ארגון הטרור הלבנוני בנשק מתקדם ומדויק".

לדברי יעלון, "אנשי משמרות המהפכה וחיזבאללה שואפים לעשות זאת בכל דרך ובאמצעות כל נתיב, מודעים לקווים האדומים שמדינת ישראל הציבה ושאין לה כל כוונה להתפשר עליהם. לא נאפשר העברת נשק איכותי לארגוני טרור, ובראשם חיזבאללה, ונדע להגיע אליו ואל שולחיו בכל עת ובכל מקום. לא נאפשר לאיראן ולחיזבאללה להקים תשתיות טרור בגבולנו עם סוריה, ונדע להניח ידנו על כל מי שיאיים על אזרחי ישראל, לאורך הגבולות ואף הרחק מהם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר