תקרית בצפון

צה"ל חיסל מחבלים שניסו להניח מטען בגבול סוריה

ארבעה מחבלים חוסלו סמוך לשעה 21:30 לאחר שניסו להניח מטען חבלה בגבול סוריה ישראל בצפון רמת הגולן, אין נפגעים בצד הישראלי. המחבלים זוהו על ידי תצפית של צה"ל כשהם מתקרבים אל הגדר. כלי טיס של חיל האוויר חיסל את המחבלים מהאוויר. דובר צה"ל: "לא נסבול הפרה בריבונות" (חדשות)

ב. ניסני | כיכר השבת |
גבול סוריה, ארכיון (צילום: באסל עווידאת, פלאש 90)

תקרית בצפון: ארבעה מחבלים חוסלו הערב (ראשון) לאחר שניסו להניח מטען חבלה בגבול סוריה ישראל בצפון רמת הגולן באזור מג'דל שמס בשטח ישראל, מזרחית לגדר. בחסדי שמיים אין נפגעים בצד הישראלי.

התקרית אירעה סמוך לשעה 21:30, אז זוהו בתצפית של צה"ל דמויות חשודות המתקרבות לגדר. כלי טיס ביצע ירי לעבר החשודים והם נהרגו.

מדובר צה"ל נמסר: "הערב אותרה וסוכלה חוליה שניסתה להניח מטענים בגבול ישראל-סוריה. לא נסבול כל ניסיון פגיעה או הפרה של ריבונות ישראל".

ההערכות הן כי מדובר בניסיון תגובה לתקיפה בסוריה בימים האחרונים - שיוחסה על פי פרסומים זרים לישראל.

מוקדם יותר הערב, התייחס שר הביטחון משה יעלון באופן לא ישיר לתקיפות האחרונות. בקבלת הפנים המסורתית של משרד הביטחון ליום העצמאות אמר יעלון כי ישראל לא תאפשר חימוש של ארגוני הטרור. "בחודשים האחרונים מנסה איראן לחמש את חמאס ושאר ארגוני הטרור ברצועת עזה באמצעי לחימה, ולסייע לבנות את כוחם הצבאי מחדש", אמר יעלון.

"אין לנו דבר נגד תושבי הרצועה, אך לא נאפשר ניסיונות הברחה דרך הים או היבשה ולא נסבול ירי לעבר ישראל" הוסיף יעלון. "איראן ממשיכה לנסות ולחמש את חיזבאללה, גם בימים אלו, והיא שואפת לצייד את ארגון הטרור הלבנוני בנשק מתקדם ומדויק".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר