מקורות מהימנים

הפיצוצים בסוריה: פעילות של המורדים ולא של צה"ל

רשת אל ג'זירה הקטארית דיווחה הלילה (שני) כי מטוסי קרב של חיל האוויר הישראלי תקפו משגרי טילים של צבא ושל החיזבאללה באזור אל-קלמון - סמוך לגבול עם לבנון, אך כעבור מספר שעות נמסר מפי מקורות מיהמנים כי מדובר בפעילות של המורדים נגד צבא סוריה ולא בפעילות של חיל האוויר הישראלי (חדשות)

ב. ניסני | כיכר השבת |
אזור "התקיפה" בשבת (צילום: מתוך ynet)

שוב תקיפה ישראלית בסוריה? רשת אל ג'זירה הקטארית דיווחה הלילה (שני) כי מטוסי קרב של חיל האוויר הישראלי תקפו משגרי טילים של צבא ושל החיזבאללה באזור אל-קלמון - סמוך לגבול עם לבנון.

גורמים דיווחו לרשת הקטארית כי ישנם הרוגים פצועים באזור ואדי א-שייח עלי ואל-עבאסייה בהרי אל-קלמון שבפרברי דמשק, באזור בו בוצעו התקיפות.

ברשת אל-ערבייה דיווחו כי חיל האוויר תקף בסיס של חטיבה 155 בצבא אסד המתמחה בנשק אסטרטגי וטילים ארוכי טווח, באזור אל-קוטייפה שבהרי אל-קלמון.

מנגד, מקורות מהימנים אחרים טוענים כי מקור הפיצוצים הלילה ברכס הרי אל-קלמון הוא בתקיפה של המורדים, אנשי ג'בהת א-נוסרה.

לפי אותם מקורות, אנשי הארגון מנסים להביא לבריחת אנשי החיזבאללה והצבא הסורי מהאזור מתוך חשש שחיל האוויר הישראלי תוקף במקום.

הדיווח על התקיפה המיוחסת לישרלא מגיע שעות ספורות אחר שצה"ל חיסל ארבעה מחבלים שניסו להניח מטען על גבול ישראל סוריה בגולן.

בשבת דיווחה רשת אל-ג'זירה כי מטוסי חיל האוויר הישראלי הפציצו יעדים של המשטר הסורי וחיזבאללה באותו אזור בפרברי דמשק. גם רשת אל-ערבייה דיווחה על התקיפה ושם נטען כי היעד היה מאגרי טילי סקאד סוריים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר