צפו: שמעון גפסו שב ללשכת ראש העיר

אחרי שבית המשפט גזר עליו אתמול שישה חודשי עבודות שירות ללא קלון, ראש העיר נצרת עלית שמעון גפסו שב הבוקר ללשכתו. כעת הוא פועל להקמת קואליציה חדשה (בארץ)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות המצלם)

אחרי חודשים אחדים שבהם לא הורשה להיכנס ללשכת ראש העיר, ראש העיר נצרת עלית המושעה שמעון גפסו שב הבוקר (שני) ללשכת ראש העיר, זאת לאחר שלא נמצאה לכך מניעה חוקית.

ההחלטה התקבלה לאחר שבית המשפט המחוזי בחיפה גזר עליו שישה חודשי עבודות שירות. השופט קבע עוד, כי במעשיו של ראש העיר לשעבר אין קלון, וכי בעתיד הוא יוכל לשוב ולהתמודד לראש העיר או לכל תפקיד ציבורי אחר.

בנוסף נגזר על גפסו, מאסר על תנאי וקנס בגובה של עשרים אלף שקלים. על סגנו של גפסו, עדי ברקו, נגזרו חמישה חודשי עבודות שירות שירוצו בבית החולים איכילוב בתל אביב.

בדף הפייסבוק שלו כתב גפסו: "אחרי תקופה ארוכה של קושי ועוגמת נפש, אשוב לתפקיד ראש עיריית נצרת עילית, וזאת, חבריי, הבשורה הטובה".

מבחינתו זוהי דרך חדשה הן מבחינת חייו האישים והן מבחינת הקואליציה העירונית. "אקום במלוא הכוח ובמלוא המרץ למשימות העומדות בפניי ובפני העיר, ובראשן הקמת קואליציה חדשה ויציבה, ובחירת האנשים שיסייעו לי בהובלת העיר. אני נרגש לשוב ולשרת את נצרת עילית ותושביה, אך תחושת ההקלה העצומה מלווה גם ברגשות קשים".

באשר להטלת העונש של בית המשפט לפיו הוא יבצע שישה חודשי עבודות שירות החל מחודש יולי, במוסד שיקומי במגדל העמק, הוא אמר "אני כואב את תוצאות המשפט, אך מתעודד מההחלטה שלא להטיל עליי קלון, ולאפשר לי לשוב אל חיי הציבוריים החשובים לי כל כך".

"אחרי חשבונות הנפש, ואחרי ההכרה בטעויות שעשיתי, הגיע הזמן לפתוח דף חדש וטוב יותר. זוהי התחלה חדשה בחיי. תודה לכולם על האמון והתמיכה. חבריי, שותפיי לדרך, אין לי מילים להביע את התרגשותי מכם", הוסיף.

צפו בגפסו שב ללשכה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר