יוסי שריד נגד מינוי בנט לשר החינוך: "אני נגעל"

שר החינוך לשעבר יוסי שריד הגד האפשרות שבנט יכהן כשר החינוך: "אני נגעל רק מלחשוב על זה שהסמן הלאומני הקיצוני ביותר בממשלה יהיה מופקד על חינוך ילדינו ונכדינו" (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
יוסי שריד (צילום: פלאש 90)

בחירות 2015 • מרכיבים ממשלה: יו"ר 'הבית היהודי' השר נפתלי בנט העביר במוצאי השבת הודעה לראש הממשלה בנימין נתניהו כי הוא מוותר על תיק החוץ ודורש את תיק החינוך, דרישה שנתניהו צפוי להיענות לה, מי שחוששים מהמהלך הם דווקא אנשי השמאל ובראשם שרי החינוך לשעבר.

יו"ר מרצ לשעבר ושר החינוך לשעבר יוסי שריד תקף את האפשרות שבנט יכהן כשר החינוך ויצא בהתבטאויות קשות נגד השר: "אני נגעל רק מלחשוב על זה שהסמן הלאומני הקיצוני ביותר בממשלה יהיה מופקד על חינוך ילדינו ונכדינו, המחשבה הזו היא זוועתית לחלוטין".

בדברים שאמר שריד לג'רוזלם פוסט הוא הוסיף ותקף את העובדה שבנט יהיה שר החינוך: "השאלה היחידה היא רק כמה נזק בנט יעשה, אני מקווה שכמה שפחות". שריד הוסיף והביע חשש שבנט "יבנה ישיבה וסמינר על הר הבית".

גם יו"ר מרצ הנוכחית זהבה גלאון יצאה נגד הכוונה למנות את בנט לשר החינוך ואמרה: "אסור לתת את המושכות שלה למנהיג הלאומנות המשיחית, שמעולם לא התבייש להתסיס ולהסית".

לדבריה" "בנט כשר החינוך הבא של ישראל אלה חדשות רעות מאוד עבור כל מי שעתיד המדינה ודמותה יקרים לו. החדשות הטובות הן שאנחנו כאן כדי להוציא לו את הנשמה. אני מתכוונת לעקוב אחרי כל שקל שייצא מתקציב משרד החינוך, לבדוק בדיוק עם אילו עמותות הוא מתקשר ולאילו סיורים הוא לוקח את הילדים שלנו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר