לכבוד הדרוזים: הנשיא ריבלין ביקר בקבר יתרו

נשיא המדינה ראובן ריבלין ביקר בקבר יתרו, זאת לרגל חג 'נבי שועייב' שמציינת הקהילה הדרוזית בישראל. בדבריו, הזכיר את השוטר הדרוזי זידאן סייף מהטבח בהר נוף (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
ריבלין בקבר יתרו, היום (צילום: חיים צח, לע"מ)

ביקור נשיאותי: נשיא המדינה ראובן ריבלין ביקר בצהריים (שני) בקבר יתרו, זאת לרגל חג 'נבי שועייב' שמציינת הקהילה הדרוזית בישראל.

לאחר מכן השתתף ריבלין בטקס מיוחד עם ראשי הקהילה הדרוזית ואמר: "קשר השותפות שלנו הדרוזים והיהודים - מתחיל בתורה במפגש של יתרו ומשה. אלה הם ניצני ברית הידידות, האחווה והשותפות שתירקם בינינו עם ישראל וביניכם אחינו הדרוזים. כך נרקמה מערכת יחסים איתנה שבה שני הצדדים כורכים את גורלם ואת חייהם אלה באלה".

הנשיא הוסיף וציין: "ב-67 שנות קיום המדינה ידענו הצלחות לצד אתגרים, שמחה המהולה בעצב. בתי העלמין שלכם ושלנו מלאים בבנים אהובים וטובים שהסתערו יחד ומצאו את מותם, נועזים וזקופים במלחמה על קיומה של הארץ הזאת ועל תקומתה".

ריבלין הזכיר את השוטר שנהרג במהלך העימות עם המחבלים בטבח בבית הכנסת 'קהילת בני תורה' בשכונת הר נוף בירושלים: "רק לפני חודשים אחדים, נרצח השוטר זידאן סייף שחרף את נפשו כדי להגן על מתפללים יהודיים".

ראש העדה הדרוזית השייח' מואפק טאריף בירך את הנשיא על שהגיע אל האירוע ואמר: "כבוד גדול לנו לארח אותך. אנו רואים בך ידיד אמת של העדה, כתובת - חבר שאליו ניתן לפנות. אדוני הנשיא, אתה נשיא של כולם".

(צילום: חיים צח, לע"מ)
(צילום: חיים צח, לע"מ)
(צילום: חיים צח, לע"מ)
(צילום: חיים צח, לע"מ)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר