סערה ברשת

אודי סגל עורר סערה והבהיר: "הסחטנות היא של כולם"

עיתונאי 'חדשות 2' אודי סגל, צייץ אמש בטוויטר "נתניהו נכנע לכל דרישות החרדים", לדבריו בכירי הליכוד רוצים אחדות "להוזלת הסחטנות". הדברים עוררו סערה וסגל הבהיר (ברנז'ה)

ישי כהן | כיכר השבת |
אודי סגל (צילום ארכיון: משה שי, פלאש 90)

בחירות 2015 • מרכיבים ממשלה: בכל משא ומתן קואליציוני שהמפלגות החרדיות חלק ממנו, הן מואשמות ב"סחטנות", כאילו ומדובר בגנבים שמרוקנים את הקופה הציבורית באישון לילה, וזה בזמן שכל מפלגה מתעקשת על תקציבים הרבה יותר גדולים ממה שהחרדים מבקשים.

העיתונאי אודי סגל מ'חדשות2', עורר אמש (שני), סערה ברשת החברתית בשל ציוץ שלו בעמוד הטוויטר בו הוא כתב: "נתניהו נכנע לכל דרישות החרדים: קצבאות, גיור, חוק נהרי ורישום נישואים . גורמים בליכוד מאיצים בו להציע הצעה מפתה להרצוג - להוזלת הסחטנות".

בתוך דקות דבריו של סגל עוררו סערה ברשת החברתית, בטענה כי רק כאשר מדובר בציבור החרדי מגדירים זאת "סחטנות".

"איזה סחטנות לא הבנו? אל מה אתה מדבר אתה ? ישך מושג כמה ילד חרדי מקבל לעומת ילד חילוני/דתי. חיים בסרט סחטנות עלק", כתב לו אחד מהגולשים.

גולש אחר התייחס לעובדה שמנהל התכנון פוצל ממשרד הפנים לבקשתו של משה כחלון וכתב לסגל: "לפצל את משרד הפנים לפי משוגותיו של בריון פוליטי תורן. אין לך סחטנות גדולה מזו".

מוטי שיינברג העיר גם הוא לסגל וכתב לו: "שאני אבין, קצבאות ילדים, מיועדות רק לחרדים? גם כשלפיד סחט את שלו, פי מאה, כתבת כך?".

כמו כן הופצה ברשת תמונה, שהביאה את דבריו של סגל ולצד זה צוטט עיתונאי הערוץ הראשון אמיר איבגי שצייץ גם הוא בטוויטר וכתב: "ממשיך להטריף אותי למה תמיד בדיווחים על המו"מ הקואליציוני רק הדרישות של החרדים הן "סחטנות" ושל היתר "דרישות". די כבר".

הבוקר החליט אודי סגל להבהיר את דבריו וכתב: "למען הסר ספק ובתגובה לכל המתלהמים. נתניהו נכנע גם לדרישות כולנו, ליברמן וגם קצת בנט. הסחטנות עליה קבלו בכירי הליכוד היא של כולם, גם החרדים".

סגל שלא אהב את צורת הביקורת הקשה נגדו העיר: "עוד עניין אחד. מעניין שכל הרגישים מכל מילה שמאשימים בשנאה בעצמם כותבים באופן גס, בוטה ומתלהם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר