הסתה משתלחת

"יהדות התורה השיגו מה שרצו על חשבוננו, לבכות"

רעיית השר סילבן שלום (הליכוד) בהתבטאות אומללה נגד הציבור החרדי והישגיו במשא ומתן הקואליציוני • "לקרוא ולבכות. שאפו לחברי יהדות התורה שהשיגו מה שרצו, על חשבוננו כמובן" • גם אתרי הכלכלה משתלחים בחרדים ומדווחים על "מסמך הדרישות המדהים והחמדני" ו"הכניעה הגדולה" (חרדים, בארץ)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
צוות המו"מ של יהדות התורה (צילום: יונתן סינדל - פלאש 90)

בחירות 2015 • מרכיבים ממשלה: ג'ודי שלום ניר מוזס, רעייתו של השר סילבן שלום (הליכוד) בהתבטאות אומללה נגד הציבור החרדי והישגיו במשא ומתן הקואליציוני.

העיתונאי רביב דרוקר פרסם טיוטת הסכם בין יהדות התורה לליכוד, טיוטה שהוכנה לפני חודש ותוקנה אינספור פעמים.

בתגובה לכך, כתבה רעייתו של השר שלום: "לקרוא ולבכות. שאפו לחברי יהדות התורה שהשיגו מה שרצו, על חשבוננו כמובן".

דבריה של מוזס עוררו סערה ברשת והגולש 'דרור הישראלי' כתב לה בתגובה: "עם כל הכבוד הציבור החרדי משלם מיסים וזכותו לקבל כמו כל אזרח תפסיקו עם ההסתה חשבתי שהליכוד שונה".

סגן ראש עיריית אלעד מש"ס צוריאל קריספל הגיב לג'ודי מוזס וכתב: "אולי תספרי לנו על החשבון שלך?".

מנחם שבתאי כתב לה: "אני לא מאמין שאת מצטרפת למחול השדים וההסתה נגד החרדים חשבתי שאת יותר רצינית חבל. אני מקווה שזה פליטת פה אומללה".

"הליכוד הם אותו הדבר כולם אוהבים להשתלח במיעוטים ובמיעוט החרדי בפרט עם יש לך אומץ תגידי לסילבן שלא יכנס לממשלה עם "הסחטנות" החרדית", הוסיף גולש אחר.

שלום חפי כתב לה בתגובה: "תתביישי לך. ממש על חשבונך אנחנו חיים. את יכולה ללמד את גבלס דבר או שניים בהסתה".

גם אתרי הכלכלה העלו כותרות משתלחות נגד הישגי יהדות התורה. ב'דה מרקר' דווח כי "רביב דרוקר חושף: מסמך הדרישות המדהים והחמדני של יהדות התורה מנתניהו". באתר 'גלובס' השתלחה הכותרת: "הכניעה הגדולה: החרדים דורשים ויקבל מנתניהו פיצויי עתק והחזרים רטרואקטיביים על 'נזקי לפיד'".

עיתונאי 'דה מרקר', נתי טוקר, צייץ בתגובה: "הנתק של התקשורת שבא לידי ביטוי בבחירות ממשיך עם הכינויים מדהים וחמדני למסמך דרישות של מפלגה - בזמן שכל מהותה של מפלגה הוא להציג מסמך דרישות".

טוקר הוסיף וכתב כי "קראתי את הפירוט שהביא רביב. חלק סעיפים ששרויים במחלוקת פוליטית עמוקה (ואני לא מסכים עם החרדים), וחלק דרישות מגזריות לגיטימיות".

העיתונאי רפי רשף, צייץ וכתב כי "בשקט בשקט דגל התורה השיגו כל מה שרצו: מחקו את מורשת לפיד ותבעו אין סוף חוקים לביצוע מידי. עם 6 מנדטים בלי להתבכיין. משה גפני מודל לחיקוי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר