ההערכות: הסכם סופי - תוך שעות

יש הסכמות: יהדות התורה ממתינה לאישור ה'מועצות'

לאחר המשבר הקטנטן בשיחות, הגיעו יהדות התורה והליכוד להסכמות סופיות בכל הנקודות החשובות. בכיר במפלגה מעריך בשיחה עם "כיכר השבת": ההסכם הסופי ייחתם תוך שעות ספורות. כעת ממתינים ביהדות התורה לאישור ההסכם על ידי מועצות גדולי התורה (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
חברי הכנסת משה גפני ויעקב ליצמן (צילום: הדס פרוש, פלאש 90)

בשעה האחרונה (שלישי) הסתיימה בהצלחה פגישתם של צוותי המשא ומתן הקואליציוני של מפלגות "הליכוד" ו"יהדות התורה", זאת לאחר ששבו לדון בהסכמות בין הצדדים בעקבות המשבר שנוצר בצהריים.

בפגישת ההמשך בה השתתפו חברי הצוות הח"כים יעקב ליצמן, משה גפני ומאיר פרוש, שררה אווירה טובה וניכר היה רצון לפתור את המשבר ולהתקדם לקראת חתימה.

ל"כיכר השבת" נודע כי בכל הנושאים קיימת כעת הסכמה הדדית בין הצדדים ועל פי ההערכות כבר הערב או ביממה הקרובה ייחתם ההסכם הסופי בין הצדדים.

לדברי גורמים בסיעה החרדית, לצד ההבטחה לתפקידים, השיגה יהדות התורה הישגים חברתיים כדוגמת רפורמת הסיעוד וטיפולי שיניים חינם לילדים, וכן הישגים בסוגיות העקרוניות של דת ומדינה כדוגמת סוגיית חוק הגיוס והגיור.

כעת ממתינים ב"יהדות התורה" לאישורם של גדולי ישראל חברי מועצות גדולי התורה. לא ברור אם האישור יתקבל באמצעות הצגת הנתונים בפני גדולי ישראל או שהמועצות יתכנסו בכדי לאשרו, אולם כאמור, לפי ההערכות ההסכם הסופי ייחתם כבר בשעות הקרובות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר