אריאל אטיאס ל"כיכר השבת":

"אנחנו בהקפאת מהלכים; זו לא מלחמה על תיקים"

ח"כ לשעבר אריאל אטיאס, יו"ר צוות המשא ומתן הקואליציוני מטעם ש"ס, מעריך שלא יושג הסכם מול הליכוד השבוע: "אנחנו בהקפאת מהלכים עם הליכוד. זו לא מלחמה על תיקים, זו מלחמה על דרך". על ההסכם המסתמן בין יהדות התורה לליכוד: "יש סעיפים משותפים שהם לא היו מקבלים בלעדינו" (חדשות,פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
(תמונה: יונתן זינדל, פלאש 90)

בחירות 2015 • מרכיבים ממשלה: סיעת ש"ס התכנסה הערב (שלישי) במשרדי המפלגה בהר חוצבים בירושלים לישיבה ''דחופה', כהגדרתה, וזאת בכדי לדון במשבר במשא ומתן הקואליציוני עם ראש הממשלה בנימין נתניהו.

מי שישב לצד דרעי בישיבה הוא השר אריאל אטיאס שהוזעק לאחר הבחירות לנהל את המשא ומתן עם הליכוד. אטיאס הגיע אל הישיבה לאחר פגישה נוספת עם בכיר בלשכת ראש הממשלה ותדרך את חברי הכנסת על המצב במשא ומתן.

בסיום ישיבת הסיעה התייחס אטיאס למשבר בראיון ל"כיכר השבת": "אנחנו בהקפאת מהלכים עם הליכוד, אנחנו עומדים על הבטחת הבחירות המרכזית לשכבות החלשות של מע"מ אפס על מוצרי היסוד, יש לנו עוד נושאים אחרים".

"אנחנו צריכים שלתנועת ש"ס יהיו תיקים חברתיים, ארגז כלים שבו יהיה ניתן לממש את המדיניות של ש"ס בה דואגים לשכבות החלשות".

אטיאס וראש צוות המו"מ של הליכוד עו"ד דוד שומרון (יונתן זינדל, פלאש 90)

אטיאס מזהיר את הליכוד ואומר: "לצערי יש איזו תחושה בליכוד שש"ס בוודאות בממשלה. אז היא לא בכל מקרה תבוא לממשלה, התנאים האלו נאמרו גם על ידי יושב ראש ש"ס".

בזמן שחברי סיעת ש"ס התכנסו, יהדות התורה הגיעה להסכם עם הליכוד על כניסה לממשלה, מה שנראה לכאורה כחוסר בתיאום בין המפלגות, אטיאס מבהיר: "אנחנו מודעים לכל הסעיפים, ישבנו הרבה על הסעיפים, יש שם סעיפים משותפים שהם לא היו מקבלים בלעדינו".

"אני חושב שזה משרת את האינטרס שלנו, זה צובע את האפשרויות של הממשלה הבאה, הממשלה הבאה תכלול את תנועת ש"ס חזקה".

הציבור רואה את זה כמלחמה על תיקים, זה נכון?

"הציבור לא רואה את זה כמלחמה על תיקים, אתה שואל האם זו מלחמה על תיקים? - זו לא מלחמה על תיקים, זו מלחמה על דרך. מע"מ אפס זו לא מלחמה על תיק, התיק הוא כלי להשפיע על המדיניות, הוא לא המטרה. הכלי הוא האפשרות להשפיע על השכבות החלשות ועם ישראל". בסיום הראיון מעריך אטיאס כי הסכם בין ש"ס לליכוד לא יושג השבוע.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר