פשקווילים בעד אהרן רמתי: "הכל הכפשות והשמצות"

פשקווילים שפוזרו בירושלים תחת הכותרת 'לא תעמוד על דם רעך' מנסים להפריך את הטענות נגד אהרון רמתי וסמינר "באר מרים": "הכפשות והשמצות של בתי דין. הכל שקר" (חרדים, ארץ)

אהרן רבינוביץ | כיכר השבת |
אהרון רמתי בסמינר באר מרים (צילום ארכיון: דוד כהן, כיכר השבת)

פשקווילים שפוזרו בירושלים - ככל הנראה על ידי תומכיו של אהרן רמתי, מנהל סמינר באר מרים בשכונת סנהדריה בירושלים, נגדו יצאו כל גדולי ישראל וקבעו כי הוא מתנהל ככת - מנסים להפריך את הטענות נגדו באמצעות מתקפה נגד בתי הדין ואמצעי התקשורת.

בכרוזים נטען כי רמתי "נרדף", ובית הדין שפסק כנגדו כונה כ"חצוף" ו"רשע". תחת הכותרת "לא תעמוד על דם רעך" נכתב בין היתר בפשקווילים: "כיצד יתכן שרודפים יהודי ת"ח גדול ירא שמים מרבים הרב אהרן רמתי שליט"א אשר מזכה את הרבים על הקימו בית ספר לבנות ישראל בדרך ישראל סבא בצניעות וקדושה ולאהבת התורה".

כאמור, הפשקווילים מכוונים גם נגד בית הדין "הליכות עולם" שפסק נגד רמתי וקבע כי עליו לעזוב את ירושלים. הכותבים טוענים כי "צוות ת"ח", בדק ומצא "שכל ההכפשות והשמצות ובתי הדין והחתימות הכל בשקר יסודם".

עוד נכתב על בית הדין כי ביצע "עיוות וסילוף הדין שלא נשמע מעולם, ואין זה אלא בית דין חצוף שדנים שלא עפ"י חוקי התורה, ועל זה נאמר "מקום הצדק שם הרשע'".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר