כך תהפכו את חדר השינה למקום נעים ומרגיע

חדר השינה, המקום אליו אנו מגיעים בסוף של יום עמוס ומתיש, צריך להיות נעים ומרגיע, להשרות עלינו תחושת בטחון ושלווה • כך עושים את זה בכמה צעדים פשוטים וזולים (סטייל)

חיה כהן | כיכר השבת |
חדר שינה. המקום הבטוח שלנו בסוף היום (צילום: shutterstock)

חדר השינה, המקום אליו אנו מגיעים בסופו של יום עמוס ומתיש, צריך להיות מרגיע, ולהשרות עלינו תחושת בטחון ושלווה. בשל העובדה שזהו חדר פנימי שאיננו נוהגים להציגו לראווה, רבים נוטים לא להשקיע בעיצוב שלו, וכך מפספסים את ייעודו של החדר.

למעשה, ניתן להפוך את החדר למזמין ונעים בכמה צעדים פשוטים וזולים, באמצעות שינוי של מספר אלמנטים מרכזיים בחדר.

באופן כללי, הימנעו מחדר שינה עמוס פריטי ריהוט ועיצוב, והעדיפו קו עיצובי אחד שיתפוס את העין. שווה להשקיע במיטה, שהיא הרהיט הדומיננטי בחדר, ובקיר שמאחוריה. כך, ניתן לבחור כיסוי מיטה או מצעים עם הדפס מיוחד ולעצב את הקיר שמאחור בגוון המשתלב עם צבעי המיטה, או בחירת טפט מרשים שיקיף את החדר.

חשוב לזכור שבעיצוב של חדר שינה משותף, חייבים להתחשב בטעם ובאופי של הישנים בו. הגיעו לעמק השווה והחליטו יחד על עיצוב שמתאים לכם. בכל מקרה, אין מה לחשוש מלצבוע את החדר בגוון אחר ממה שהתרגלתם, כך תרוויחו שינוי מרענן ונהדר, ואם לא תהיו מרוצים מהתוצאה, תמיד אפשר לצבוע שוב.

איך להתאים צבע לאופי?

לחדר חמים ואינטימי: מתאים בעיקר לאלה שחדר השינה שלהם מיועד בעיקר לשינה, ופחות לתחביבים אחרים. בחדר כזה יש לשלב רהיטי עץ מאסיביים בגווני אדמה כהים וחמים בקשת הצבעים של צבעי עור, אדום חמרה וכתום. כדי שהעיצוב לא יהפוך את החדר למאורה חשוכה, הקפידו על גווני קיר בהירים, ורהיטים כהים שמידותיהם עומדות בפרופורציה לממדי החדר.

לחדר טבעי ונקי: לחדר שינה מרגיע, שמהווה בועה מנחמת לרעש שבחוץ, בחרו בחדר בעל קווי עיצוב נקיים, בגוונים טבעיים. הרהיטים יהיו מעץ טבעי או לבן, ושלבו איתם אקססוריז מצעים ווילונות בגווני אדמה בהירים כמו מוקה, אפור בהיר וקשת של צבעי שמנת. כיוון שצבעים עלולים להפוך את החדר למשעמם, הכניסו כתמי צבע מרעננים בגוונים עליזים יותר, באמצעות כיסוי מיטה מרשים, שטיח צמרירי וכריות צבעוניות.

בכל עיצוב שתבחרו, זכרו להקפיד על הרמוניה בין הצבעים, שלא יתקבל חדר בעל מראה מפוזר או עמוס.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר