יובל שרלו: דרישות החרדים - נוגדות את טובת עם ישראל

ראש ישיבת ההסדר בפתח תקווה, ובכיר רבני הציונות הדתית, ר' יובל שרלו, תוקף את ראש הממשלה שנענה לדרישות החרדים במו"מ שנוגדות את טובת עם ישראל (חדשות, בארץ)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
הרב יובל שרלו (צילום: Oren Nahshon / FLASH90)

הביקורת נגד דרישותיה של מפלגת 'יהדות התורה' במסגרת ההסכמים הקואליציוניים ממשיכים לעורר דיון נרחב ולגרור תגובות נזעמות נגד החרדים ונגד ראש הממשלה בנימין נתניהו.

אל הביקורת הצטרף ראש ישיבת ההסדר בפתח תקווה, ובכיר רבני הציונות הדתית, הרב יובל שרלו. בדברים שכתב, בחר לתקוף את ראש הממשלה ולא את החרדים משום שלדבריו זכותם לדרוש כרצון בוחריהם.

"זה לא הוגן לקרוא לחרדים 'סחטנים'", כתב שרלו, "זכותם לתבוע כמו כל סיעה. הביקורת צריכה להיות על מי שענה לאותן תביעות הנוגדות את טובת עם ישראל וזהותו".

דבריו של שרלו מצטרפים לביקורת נוקבת הפוכה מצד מעטים אחרים שהגדירו את דרישות החרדים "סחטנות". בין אותם אלו היה שר האוצר לשעבר יאיר לפיד שהגדיר את הדרישות כ"מכירת חיסול של כל מה שחשוב לחברה הישראלית".

לדברי לפיד: "מה שאנחנו רואים היום זו מכירת חיסול של כל מה שחשוב לחברה הישראלית על חשבון משלם המיסים".

קדמה לו בהסתה, ג'ודי שלום ניר מוזס, רעייתו של השר סילבן שלום (הליכוד) כשפרסמה בהתבטאות אומללה נגד הציבור החרדי והישגיו במשא ומתן הקואליציוני. "לקרוא ולבכות. שאפו לחברי יהדות התורה שהשיגו מה שרצו, על חשבוננו כמובן". כתבה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר