5 סימנים שהתכשיט שבחרת פשוט לא מתאים לך

דברים, לכאורה, שוליים כמו אורך השרשרת שבחרת, צורת העגיל או חגורה לא נכונה עלולים להרוס הופעה שלמה • הנה 5 סימנים כדי לדעת האם בחרת אקססוריז שגויים (סטייל)

חיה כהן | כיכר השבת |
כך תדעי אם השרשרת הזו מתאימה לך (צילום: shutterstock)

לעתים קרובות, ההבדל בין הופעה מושלמת לבינונית או אפילו גרועה, תלוי בפרטים הקטנים, העדינים, והם התכשיטים ושאר האקססוריז שתבחרי לגימור המראה.

הנה 5 סימנים שיעזרו לך לדעת אם בחרת אקססוריז שגויים:

1. את מרגישה לא בנוח

די הגיוני, לא? אם הצמידים שלך נתקלים בכל דבר, העגילים מפריעים לך לדבר בטלפון והשרשרת נתפסת בכל דבר - תפסיקי לענוד אותם. כמה פשוט. ובכלל, עוד בשלב הקנייה, שימי לב שהתכשיטים נוחים ללבישה.

2. השרשרת לא תורמת להופעה

יצא לך לשים שרשרת, והיא פשוט ישבה שם, בלי לעשות שום דבר? אורך שגוי של שרשרת אינו תורם להופעה שלך, ואף עלול להרוס אותה. לכל אחת יש נקודות איזון בגוף, הקובעות מה אורך השרשרת שמחמיא לך ביותר.

3. החגורה מסתובבת

אין דבר גרוע יותר מלמצוא את אבזם החגורה במותן. כדי למנוע מהחגורה להסתובב, בחרי בחגורה שאינה רפויה או הדוקה מידי. העדיפי חגורות בד גמישות המתאימות למבנה גופך, והימנעי מחגורות קשיחות.

(צילום: shutterstock)

4. העגילים לא קשורים

עגילים בעלי מראה או צורה יוצאי דופן, יכולים להפוך בקלות מסטייל עם "אמירה אישית" למראה זול ולא הולם. כדי לא ליפול במלכודת הזו, בחרי עגילים שהקוטר שלהם אינו גדול מארובת העין שלך, והאורך אינו עובר את קו הלסת. במקרה של צוואר קצר ו/או רחב, כללים אלה חשובים עוד יותר, אחרת העגילים יתרמו למראה עמוס ויקטינו עוד יותר את החלל בין הצוואר לכתפיים.

5. אנשים יכולים לשמוע אותך מתקרבת ממרחק קילומטר

אם את לא סבתא מרוקאית, אין שום סיבה שתערמי צמידים במגוון טקסטורות ומתכות על ידך. אם אנשים יכולים לשמוע אותך מתקרבת ממרחק קילומטר ולכל תנועה שלך מתלווה סאונד רועש, זה סימן שהגזמת. מלבד העובדה שאת מפריעה לסובבים אותך, זה פשוט לא נוח.

מהססת אם האביזר שבחרת נכון או לא? לכי אחר תחושת הבטן שלך, בדרך כלל היא לא טועה. ואם כן, אל תתביישי להתייעץ עם חברה.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית