מדריך: איך לבחור את הבושם שמתאים לכם

ממש כמו שעון או איפור - בושם בוחרים. חמוץ או מתוק, רענן או דומיננטי, יום או ערב, כך תדעו לבחור את הבושם שיחמיא לכם בלי ללכת לאיבוד מול מדף עמוס ניחוחות • מדריך (סטייל)

חיה כהן | כיכר השבת |
מה מתאים לי? כך בוחרים את הבושם הנכון (צילום: shutterstock)

פרסומות לבושם והמלצות חמות מיועצות בפארם, לעולם לא יחליפו את הדבר האמיתי - כדי לקנות בושם חייבים להריח ולנסות. בלי שגיבשתם דעה בעצמכם על הבושם, רוב הסיכויים שתחזרו הביתה ותתאכזבו עמוקות מהקניה. אז איך בוחרים את הבושם שיחמיא לכם, בלי ללכת לאיבוד מול מדף עמוס ניחוחות? הנה כמה טיפים חשובים.

לפני שניגשים לקנות בושם, מומלץ להגיע לחנות "דף נקי", ולהימנע מהתזת דאודורנטים מבושמים, סבון, מרכך כביסה דומיננטי ותכשירי שיער ריחניים. גם למזון שאנו אוכלים יש השפעה על תפיסת הריח שלנו, ולכן כבר יום לפני הימנעו מאכילת שום ואוכל מתובל בחריפות. כדאי לבצע את הקנייה בבוקר, כשהאוויר בחנויות עוד טרי ועמוס פחות בריחות שעלולים להסיח את חוש הריח.

לא יותר מ-8 בשמים בפעם אחת

ערכו בירור מוקדם במגזינים, בקשו המלצות מחברות והגיעו לחנות עם רשימה של בשמים שיכולים לענות על הדרישות שלכם (ניחוח רענן וקליל או מתוק ועשיר).

כשאתם מתלבטים בין מספר ריחות, אל תנסו יותר מ-8 בשמים בפעם אחת. קחו הפסקה, צאו לנשום אוויר צח, מה שיחדש את יכולות חוש הריח שלכם.

התיזו את הבושם על רצועת נייר, ולא ישירות על העור. תערובת הריחות רק תבלבל אתכם, ותתקע אתכם עד סוף היום עם ניחוח שבכלל לא אהבתם. לאחר מכן, בחרו 3-4 ניחוחות שאהבתם והתיזו על העור, במקומות שונים. תנו לניחוח להתאחד עם תרכובת החומציות ומולקולות הריח האישיות שלכם במשך 2-3 שעות, ורק אז החליטו אם אהבתם את הבושם.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית