יאיר לפיד: "הח"כים החרדים רוצים כותרת חיובית בכיכר השבת"

ח"כ יאיר לפיד תוקף את חברי הכנסת החרדים על ההישגים הקואליציוניים ואומר כי מה שחשוב להם זה "לקבל כותרת חיובית בכיכר השבת". מאיים לצאת ולהפגין ברחובות. האזינו (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
יאיר לפיד (צילום: Ben Kelmer/FLASH90)

בחירות 2015 • מרכיבים ממשלה: יו"ר 'יש עתיד' ח"כ יאיר לפיד תוקף הבוקר (רביעי) את חברי הכנסת החרדים על ההשיגים שלהם במשא ומתן הקואליציוני, ואומר כי "חברי הכנסת החרדים קיבלו כותרת חיובית ב"כיכר השבת" ובבחדרי חרדים וזה מה שחשוב להם".

בראיון ל'רדיו ללא הפסקה' התייחס לפיד למשא ומתן הקואליציוני ותקף את ההישגים של 'יהדות התורה' ובמרכזם ביטול החוקים שלו ובמיוחד הסנקציות הפליליות על לומדי התורה.

"הם בעצמם יודעים, אני אמרתי את זה, הסנקציות הפליליות אין דבר כזה, זו המצאה שהמציא גפני לעשות רעש במליאה, אין דבר כזה, זה שירות ביטחון חובה, זה חל על כל ילד בן 18 במדינת ישראל", טען לפיד.

"החוק הזה לא יעבור בג"צ, מה אתם רוצים להחזיר את הגלגל אחורה בשביל לקבל או כותרת ב"כיכר השבת" או ב"בחדרי חרדים? זו התנהגות אבסורדית, אבל לא של יהדות התורה, הם מרגישים שנכנסו לקואליציה וחוגגים את ניצחונם - לא מפריע לי, אלא זו התנהגות אבסורדית של ראש הממשלה", תקף לפיד.

לפיד הצהיר שהוא ילחם בהישגים של יהדות התורה בנושא הגיוס גם בפן המשפטי: "אלך לבית המשפט, אני אעשה בלגן בפרלמנט, נצא לרחובות".

לפיד שכנראה שוכח את מעמדתו כעת הצהיר כי "החרדים מסדרים לי שלושים מנדטים בבחירות הבאות".

האזינו לקטע מהראיון מתוך שידורי רדיו ללא הפסקה

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר