תיעוד: ילדי שליחי חב"ד בנפאל התארחו במשכן הנשיא

שמואל, רבקי ויצחק ליפשיץ, ילדיהם של שליחי חב"ד בנפאל התארחו במשכן הנשיא. "יש עוד הרבה שעלינו לעזור להם. אנחנו מתגעגעים אליכם" אמרה האם בשיחת טלפון מנפאל (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
הנשיא ריבלין ומשפחת ליפשיץ, היום (צילום: מארק ניימן /לע"מ)

נשיא המדינה ראובן ריבלין הזמין היום (רביעי) למשכן הנשיא את שמואל, רבקי ויצחק, ילדיהם של חני וחזקי ליפשיץ שליחי חב"ד בנפאל.

הילדים, שנשלחו חזרה לישראל על ידי הוריהם לאחר רעידת האדמה שפקדה את המדינה, לוו על ידי סבתם, אמא של חני, יהודית פליישמן ועל ידי המטפלת הנפאלית לוליטה המתגוררת גם היא בבית חב"ד.

הילדים סיפרו לריבלין כי כבר מחר ישולבו בבתי הספר ובגנים בארץ וכי הם עתידים לשהות כאן עד אשר יסתיימו עבודות הפינוי וההצלה וביתם ישוב להיות בטוח עבורם. במהלך הביקור, חובר הנשיא טלפונית אל הוריהם, חני וחזקי לשיחה למרות הקושי הטכני בקו הטלפון לנפאל.

"אני שמח מאוד שבאתם לבקר אותי, רבקי, יצחק ושמואל", אמר ריבלין לילדים והציע להם לשוחח עם הוריהם בטלפון. הנשיא הודה לשליחים על הושטת היד ועל פעילותם המרגשת לטובת הזקוקים לעזרה בנפאל ואמר: "מה שאתם עושים בשביל העולם כולו ובוודאי בשביל הישראלים הנמצאים שם הוא יוצא דופן. העשייה שלכם ברמה היהודית, הישראלית והאוניברסלית, והדרך בה פתחתם את ביתכם לאנשים בשעת צרה היא נפלאה."

כשריבקי שאלה את אמה מתי תחזור, אמרה לה האם: "עוד מעט, יש עוד הרבה אנשים שעלינו לעזור להם. אנחנו מתגעגעים אליכם מאוד ונתראה בקרוב מאוד."

הנשיא הבטיח להורים כי ילדיהם בידיים הטובות ביותר ואמר: "אתם פתחתם ביתכם לעולם כולו ואנחנו פתחנו ביתנו לילדים שלכם כאן בישראל. נשמור עליהם כאן ובאמצעותם נאמר לכם תודה רבה, אתם שליחי ציבור שעוסקים הלכה למעשה בצרכי ציבור באמונה."

(צילום: מארק ניימן /לע"מ)
(צילום: מארק ניימן /לע"מ)
(צילום: מארק ניימן /לע"מ)
(צילום: מארק ניימן /לע"מ)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר