מזל טוב

יהדות התורה חתמה הסכם עם נתניהו: "נדאג שיבוצע"

מפלגות יהדות התורה והליכוד חתמו הערב על ההסכם הקואליציוני. בטקס החתימה השתתף ראש הממשלה בנימין נתניהו וחברי הכנסת שניהלו את המו"מ מטעם המפלגה

ישראל כהן | כיכר השבת |
(באדיבות המצלם)

גמר חתימה טובה: בשעה זו (רביעי) חתמו באופן סופי נציגי סיעת יהדות התורה יחד עם נציגי מפלגת הליכוד על ההסכם הקואליציוני במסגרתו הופכת יהדות התורה על ששת נציגיה לחברה בממשלתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו.

בטקס החתימה שהתקיים בראשותו של ראש הממשלה בנימין נתניהו השתתפו חברי הכנסת יעקב ליצמן משה גפני ויעקב אשר שהיו גם חברי צוות המשא ומתן של המפלגה.

(באדיבות המצלם)

ביהדות התורה הציגו שורת הישגים בתחומי דת ומדינה כמו גם בתחומים חברתיים כגון טיפולי שיניים חינם לילדים ורפורמת הסיעוד לצד ביטול הסנקציות הפליליות בחוק הגיוס והישגים במעמד הרבנות ובתי הדין כמו גם ביטול חוק הגיור.

חותמים על ההסכם (באדיבות המצלם)

ח"כ מאיר פרוש אמר הערב על ההסכם הקואליציוני: "זה הסכם שיהדות התורה דרשה אותו מכיוון שבשנתיים האחרונות הצרו את צעדינו מלקיים חיי קהילה באורח חיים חרדי, נעשה הכל בכדי שהדברים המפורשים בהסכם יבוצעו בהקדם".

בראיון שהעניק הצהריים ל"כיכר השבת" אמר ח"כ משה גפני כי "ההישג שלנו הוא בזה שאנחנו מוחקים בהסכם הזה את הממשלה הרעה הקודמת, גזרות לפיד ובנט. כל מי שהיה בממשלה הקודמת נושא באחריות, אני מקווה שלפיד הופך להיות היסטוריה. זה הסכם מפורט ורחב".

הוא התייחס גם לחשש החרדי מעליהום חילוני בעקבות ההישג החרדי ואמר כי "אני מכיר את ההסתה, אני מכיר את מה שהיה בשנים עברו, אני יודע איך הייתה ההסתה נגד נציגי יהדות התורה, אין ביקורת עלינו לא בתקשורת החילונית ולא אצל הפרשנים. אין הסתה. אני מקווה שזה יישאר כך, ואם זה לא יישאר כך - אנחנו נשיב מלחמה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר