נתניהו ליהדות התורה: "יש שאיפה לעשות דברים גדולים למדינת ישראל"

ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר בחתימה על ההסכם עם יהדות התורה כי "יש שאיפה גדולה לעשות דברים גדולים למדינת ישראל". ליצמן: מקווה שהקדנציה תהיה 4 וחצי שנים" (חדשות)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות המצלם)

חוזרים לעבוד יחד: רה"מ בנימין נתניהו אמר הערב (רביעי) במעמד החתימה על ההסכם הקואליציוני עם מפלגת "יהדות התורה" כי הוא שואף "לעשות דברים גדולים למדינה ישראל" באמצעות העבודה המשותפת.

"עבדנו במשותף בממשלה הקודמת לטובת עם ישראל ומדינת ישראל, עשינו דברים גדולים. יש לנו הזדמנות לחזור לכך עכשיו, יש שאיפה גדולה לעשות דברים גדולים למדינת ישראל ועם ישראל ולציבור בישראל. יש לי בקשה אחת: בואו נלך כולנו לעבוד" אמר.

ח"כ יעקב ליצמן הודה לנתניהו ואמר: "תודה לרה"מ ולצוות המו"מ. אני חושב שההסכם שעשינו הוא הסכם טוב, לא קל, יש הרבה דברים חברתיים שם, גם על קצבאות ילדים וגם טיפולי שיניים, יש עוד הרבה דברים וגם תיקוני עיוות. אני בטוח שבעזרת השם, כפי שהוכחנו בקדנציות הקודמות בעבר, והובלנו הרבה רפורמות והרבה הישגים, אני מקווה שהקדנציה הנוכחית תהיה ארבע וחצי שנים".

החתימה על ההסכם (באדיבות המצלם)

ח"כ משה גפני אמר: "אנחנו שמחים שהגענו לחתימה. עברתי הסכמים קואליציוניים ואני ותיק בעניין הזה, זה הסכם ארוך מאוד שיורד לרזולוציות מאוד נמוכות מבחינת הסכם. אנחנו מודים לצוות על העבודה שנעשתה ורוצים לחזור לכנסת ה-18 שם היה שיתוף פעולה מלא עם רה"מ וסיעת הליכוד.

ח"כ מאיר פרוש: "כדי ליישם הסכם קואליציוני צריך לעבוד 4.5 שנים ואנחנו נשתדל לעשות זאת ומקווים שתהיה לנו העזרה. היה קשה במו"מ אבל היה מאוד נחמד וטוב שהגענו לכך שאנחנו יכולים לסכם את שעמדנו בו. אני יכול רק לבקש ממך בקשה צנועה: אל תפסיק להזכיר בתקופה הקרובה שקיבלת 30 מנדטים ויש לך מנדט לעשות".

(צילום: באדיבות המצלם)
(צילום: באדיבות המצלם)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר