פתרונות מבריקים לאחסון, סידור ושמירה על תכשיטים

מה עושים עם כפתורים מיותרים ולמה את צריכה תמיד אבקת טלק וסיכה משרדית בהישג יד? בין אם את מתחזקת קופסת תכשיטים שלא הייתה מביישת את מלכת אנגליה, או ממחזרת שלוש שרשראות, הנה פתרונות מבריקים לאחסון, סידור ושמירה על תכשיטים שכל אחת חייבת לדעת (סטייל)

פתרונות מבריקים לאחסון, סידור ושמירה על תכשיטים שכל אחת חייבת לדעת (צילום: shutterstock)

מה עושים עם כפתורים מיותרים ולמה את צריכה תמיד אבקת טלק וסיכה משרדית בהישג יד? בין אם את מתחזקת קופסת תכשיטים שלא הייתה מביישת את מלכת אנגליה, או ממחזרת שלוש שרשראות, הנה פתרונות מבריקים לאחסון, סידור ושמירה על תכשיטים שכל אחת חייבת לדעת.

להתיר קשרים בשרשרת עם אבקת טלק

יש לשרשראות קטע חביב כזה לייצר קשרים רגע לפני שאת צריכה לצאת מהבית. פזרי מעט אבקת טלק על הקשר, והתירי בעדינות.

לסגור את הצמיד עם סיכה משרדית

זה ללא ספק אחד הרעיונות הגאוניים ששמענו עליהם: אין אחת שלא נתקעה בלי מתנדב שיסגור לה את הצמיד, ונאבקה ביד אחת עם סוגר סרבן. לא עוד!

(צילום: jewelry.about)

כופפי כלפי מעלה סיכה משרדית כך שנוצרת מעין חכה. תפסי עם הקצה המעוקל את הצמיד, ואת הקצה הפתוח אחזי ביד של הצמיד. כל מה שנותר עכשיו זה להצמיד את הסוגר.

לצחצח תכשיטי זהב בבית

ערבבי כמה טיפות של סבון עדין לניקוי כלים עם מעט משקה סודה, השרי בתערובת את התכשיט למשך 10-20 דקות. לאחר מכן שפשפי בעדינות את התכשיט עם מברשת שיניים רכה, ולייבוש נגבי קלות את התכשיט במטלית.

כפתורים לאחסון עגילים

יש לך כמה עגילים מיותרים בבית? השתמשי בהם לתליית עגילים צמודי אוזן. זו דרך נהדרת לשמור על עגילים מאובדן בעיקר כשרוצים לנייד את העגילים ממקום למקום, לפני נסיעה למשל.

קופסת תכשיטים מסודרת מתבנית לקוביות קרח

זו אפשרות אחסון מסודרת וזולה, שתשמור על התכשיטים שלך מסודרים וימנע מראות כואבים כמו מגירה עם תפזורת מבולגנת של שרשראות ועגילים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר